הרברט סמואל לא תיפתח מחדש ביפו

חמישה חודשים אחרי הפתיחה המתוקשרת של הרברט סמואל בירושלים, חברת עדי'ס לייף סטייל מודיע על סיום עבודתה במלון של האחים נקש. המשמעות היא שגם הסניף היפואי של המסעדה לא ייפתח

הרברט סמואל ירושלים
הרברט סמואל ירושלים
13 בנובמבר 2016

חמישה חודשים אחרי הפתיחה המתוקשרת של מסעדת הרברט סמואל במלון הרברט סמואל של האחים נקש בירושלים, חברת עדי'ס לייף סטייל מודיע על "סיום התקופה של ליווי וייעוץ קולינרי למסעדת הרברט סמואל ירושלים", לשון ההודעה. המשמעות היא שגם הרברט סמואל ביפו לא תיפתח.

כזכור, ב-16.9 סגרה קבוצת עדי'ס לייף סטייל את הרברט סמואל תל אביב לאחר תשע שנות פעילות, כשהיא מבטיחה להעתיק את הפעילות של המסעדה למלון הבוטיק סטאי בכיכר השעון ביפו במהלך 2017 – אף הוא בבעלות האחים נקש. באותם ימים הקבוצה הביעה את רצונה להתמקד במסעדת כשרות במלונות. אל החלל של הרברט סמואל תל אביב היה אמור להיכנס השף יונתן רושפלד עם מסעדה הודית, אולם לאחרונה הודיע רושפלד כי לא יפתח את המסעדה.

לא תיפתח מחדש, הרברט סמואל תל אביב. צילום: תפוז רחמן
לא תיפתח מחדש, הרברט סמואל תל אביב. צילום: תפוז רחמן

 

מעדי'ס לייף סטייל נמסר: "בתום הפתיחה המוצלחת, סיימה חברת עדי'ס לייף סטייל את יעוצה, וניהול המסעדה יועבר לקראת סוף השבוע הקרוב למלון הרברט סמואל ירושלים.
המסעדה תפעל החל מסוף השבוע הקרוב בניהול המלון ותציע את שירותיה לאורחי המלון, לאורחים מבחוץ ולאירועים. כמו כן, החל משבוע הבא המסעדה לא תהיה חלק מקבוצת עדי'ס לייף סטייל ולא תישא את השם 'הרברט סמואל'. המלון ימשיך להקרא הרברט סמואל.

הפסקת הפעילות מתייחסת למסעדה בירושלים בלבד ואין שינוי לגבי הפעילות של הרברט סמואל בריץ קרלטון הרצליה אשר ממשיכה להתנהל כחלק מקבוצת עדי'ס לייף סטייל".