כנסו לקצב: כך תהיו מומחים לג'אז

ידע בג'אז הוא סמל סטטוס, כך תצליחו להרשים את הסובבים אתכם בעזרת כמה משפטי מפתח מתוחכמים

נגן ג'אז צילום: shutterstock
נגן ג'אז צילום: shutterstock

"ענקי הג'אז האהובים עליי? נראה לי שמות שאתה פחות מכיר. מוזיקאים כמו ויין שורטר, ג'אנגו ריינהארדט, טוני ויליאמס. אתה יודע שג'אז זה לא רק לואי ארמסטרונג?"

"לא שיש לי משהו נגד ארמסטרונג- אחרי הכול מדובר בגאון לא רק של נגינה אלא גם במי שהמציא את שירת הסקאט. כל הסקודי בופ באפ שובאפ, דה בה דיפ באפ שזמרי גאז' מאלתרים? המצאה שלו"

"אני תמיד אשמור אמונים לדיקסילנד- לא המסעדה, הסגנון שהתפתח בניו אורלינס, תפס תאוצה מ-1917 ומכונה 'הג'אז של ניו אורלינס'. אני פשוט מת על זה שכמה כלים מאלתרים בו זמנית!"

"כשאתם בפריז, אל תחמיצו ביקור ב- New Morning, אחד ממועדוני הג'אז החשובים באירופה. הוא לא רחוק משדרות סן דני, מסתתר מאחורי דלת מתכת, תגידו שאני שלחתי אתכם"

"הערב אני בהופעת ג'אז בבית העמודים בתל אביב- דרך אגב, הוא נבחר ל-11 ממועדוני הג'אז הכי טובים בעולם על ידי Business Insider"

"אני אוהב את כל סגנות הג'אז חוץ מסווינג- ג'אז זאת לא מוזיקה לריקודים! אני אוהב את הג'אז שלי כמו את האלכוהול שלי- מתקתק, מריר במידה ומדויק"

"אנשים לא מבינים את החשיבות של בסיסט, בטח בג'אז. בס טוב לא רק שומר על קצב ונותן בסיס הרמוני. בס טוב הוא רעיון, הוא מעניין, הוא תוכן מוזיקלי בפני עצמו"

[tmwdfpad]

———————————————————
לחץ כאן ותהנה מקופון 20% הנחה ברכישת המהדורה המיוחדת של סטלה ארטואה