כריך פריך: החן המיוחד של אופן פרידג' החדשה

איציק ורותי – מאחוריכם: חנות קטנה לממכר כריכים נפתחה בשינקין

אופן פרידג'. צילום: יולי גורודינסקי
אופן פרידג'. צילום: יולי גורודינסקי
6 בינואר 2015

OPEN FRIDGE נשמע יותר כמו הרגע הזה שבו אתם פותחים את המקרר, האור נדלק ואתם בוהים ממושכות בתכולתו ומנסים להיזכר מה בעצם אתם מחפשים פה. בפועל זהו מיזם חדש שנפתח בשינקין, חנות קטנה עם ירכתיים שקופים, שבהם מיוצרים כריכים וסלטים, לעיני הצרכנים, שיכולים לפקח על איכות חומרי הגלם ועל אופן ההכנה במטבח השקוף.

הכריכים והסלטים מתדלקים תדיר את המקרר הפתוח הגדול המוצב בכניסה, ויוצרים את אפקט המהירות – אין צורך להמתין לכריכים – וגם את אפקט הטריות – הכריכים מיוצרים כל הזמן בהתאם לביקוש.

בדומה לקפיטרי ול־GREENWICH, גם אופן פרידג' מתבססת על הקונספט של PRET A MANGE ואפילו בדקדקנות יתרה, והכריכים המשולשים ממתינים ארוזים בקופסאות פלסטיק, ממש כמו במקומות דומים בחו"ל. החן המיוחד של אופן פרידג' מתבסס על מה שיכול היה להיראות כחיסרון: בהשוואה למתחרות היא קטנה, אבל זה מה שמייצר אינטימיות בין הלקוחות למקום.

טווח המחירים של אופן פרידג' גדול: ממאפה בוקר קטן (5 ש"ח) ועד טרמיציני עם סלמון וגבינת שמנת (39 ש"ח). בדרך יש גם כריך בית ספר עם גבנ"צ ומלפפון (12 ש"ח), סלט בלקני (35 ש"ח) וכריך עם רוסט צלעות בקר (37 ש"ח). הקפוצ'ינו מתחיל ב־11 ש"ח. אמנם אלה לא מחירי קופיקס, אולם באופן פרידג' מבטיחים שהם משקיעים בליקוט חומרי גלם איכותיים ויחודיים.

ל-OPEN FRIDGE