סטיריקן: כריס רוק סוף סוף עונה לוויל סמית' במופע חדש

סטירה לכולם. וויל סמית' וכריס רוק (צילום: רובין בק/גטי אימג'ס)
סטירה לכולם. וויל סמית' וכריס רוק (צילום: רובין בק/גטי אימג'ס)

כמעט שנה לאחר שחטף סטירה מהשחקן על במת טקס האוסקר, כריס רוק מקיים את ההבטחה שלו ומתייחס לפרשה בדרך הכי טובה שהוא מכיר - במופע הסטנדאפ החדש שלו, "Selective Outrage". אז, "תוציא את השם של אישתי מהפה שלך"? לא כל כך עבד לו

כמעט שנה עברה מאז הסטירה שנשמעה ברחבי העולם – ובזמן שבאוסקר מתכוננים כבר לטקס הקרוב עם צוות תגובה מיוחד שאמור לפעול בשביל למנוע מקרים כאלה (אם כי באמת, מה הסיכויים שדבר כזה יקרה פעמיים? או לפחות, שנתיים ברצף), כריס רוק סוף סוף שיחרר את התגובה הרשמית שלו לאירועי אותו לילה. במסגרת הספיישל החדש שלו, "Selective Outrage" – שראוי לציון גם בתור האירוע הראשון שנטפליקס שידרה בלייב היום לפנות בוקר (5:00 שעון ישראל) – רוק סיים את המופע, כצפוי, עם קטע שמדבר על היחס שלו לוויל סמית' לפני ואחרי. גם הכותרת של המופע – "התרעמות סלקטיבית" – מרפררת לסמית'. כזכור, סמית' עלה לבמה בזמן שרוק הנחה את הטקס וסטר לו לאחר שסיפר בדיחה על ההקרחה של אישתו, ג'יידה פינקט-סמית' ואף צעק "תוציא את השם של אישתי מהפה שלך!".

"הבן זונה הזה הוריד לי אחת", אמר רוק, "אנשים שאלו אותי, 'זה כאב'? זה כאב? זה עדיין כואב. 'סאמרטיים' מצלצל לי באוזניים", אמר רוק במופע, בהתייחס ללהיט של וויל סמית' מימי קריירת הראפ שלו. כבר זמן קצר לאחר המאורע, רוק אמר בהופעה שהוא יתייחס לאירוע רק במסגרת הסטנדאפ שלו – וכעת הוא קיים את ההבטחה שלו. "לקחתי את המכה הזאת כמו מאני פאקיו", הוא אמר, באיזכור לאלוף העולם באיגרוף לשעבר. "אני יודע שלא רואים במצלמה, אבל וויל סמית' גדול ממני בהרבה. וויל סמית' מצטלם בסרטים בלי חולצה. אתם בחיים לא ראיתם אותי בלי חולצה בסרט. אם אני בסרט עובר ניתוח לב פתוח, אני אהיה עם סוודר".

ואז רוק העלה הילוך. "כולם יודעים מה באמת קרה", "וכולנו יודעים שזה לא קשור אליי. זה לא שאני שהסתבכתי", הוא אמר ורמז לרומן שניהלה ג'יידה פינקט-סמית' בעודה נשואה לוויל. "אשתו הזדיינה עם חבר של הבן שלהם, בסדר? בדרך כלל לא הייתי מדבר על זה… אבל זה כבר באינטרנט. היא פגעה בו יותר משהוא פגע בי. כולם קראו לו ביץ', ולמי הוא מרביץ? לי".

רוק קינח את הרוסט על סמית' בכך שהודה שפעם היה מעריץ שלו, אבל מן הסתם כבר לא – ואף אמר שהוא צפה בסרט האחרון של סמית', "שחרור" – בו סמית' מגלם עבד שמצליח להימלט מדרום ארצות הברית ומצטרף לצבא במלחמת האזרחים – "רק בשביל לראות אותו חוטף מכות". אולי זו הדרך היחידה לצפות בסרט הזה בלי להשתעמם למוות.