לא הכנתי, קניתי

המקומות שיעשו לכם חצי עבודה

לחם שווה יהפוך כל ממרח למעדן. לה מולאן
לחם שווה יהפוך כל ממרח למעדן. לה מולאן
10 בינואר 2013

פיצוחים

אם הזמנתם חברים לבירה ונשנוש, פיצוחים סוגרים לכם את הפינה, אבל במקרה כזה האווירה תקום ותיפול על טריותו של הפיסטוק. שווה להשקיע עד לשוק לוינסקי ולהגיע לשוק קליפורניה,לוינסקי 53.

מעדנים וגבינות

אם כסף זו לא ממש הבעיה שלכם ובא לכם על אירוע פינגר פוד מושקע בלי לשרוף שעות במטבח, מעדנייה טובה תפתור את העניין. רובן מציעות זיתים ומגוון ירקות כבושים, גבינות איכותיות ונקניקי בוטיק, אבל לכל מעדנייה יש את הספציאליטה שלה: אצל קרין'ס דלי (טשרניחובסקי 6) יש מגוון ירקות ממולאים בגבינות תורכיות וממרחים תוצרת בית, אצל חיים רפאל (לוינסקי 53) חובה להצטייד בדגים מומלחים או כבושים ובזיתים ממולאים, בדליקטסן (יהודה הלוי 79/81) אפשר להעמיס מאפים טעימים, קרקרים מתובלים, גרנולה וריבות תוצרת בית. בפרימו (שוק הנמל, האנגר 12) תמצאו שימורים מעולים ובמרקטו (בזל 30 , אהרון בקר 8) יש מחלקת בשר רצינית.

לחם

אם כסף הוא כן הבעיה שלכם, שווה להשקיע בלחם שווה שיהפוך למעדן אפילו עם הגבינה הלבנה הכי כחושה. בלה מולאן (בוגרשוב 72) תמצאו את הבגטים הכי קריספיים, בלחמים (חשמונאים 99) יש פלוטים (מקלות לחם) ממכרים וחלת שבת שהיא זיווג משמיים לשקשוקה, ובמאפיית מרגוזה (יהודה מרגוזה 24) יש את לחם הפרמזן הממכר ביותר בעיר.

מתוקים

כדי ליצור רושם מושקע שווה להשקיע בקינוחים אישיים. אלה של פיס אוף קייק (יהודה הימית 17, קינג ג'ורג' 46) כוללים מגוון יפה של קינוחי שוקולד, פירות, אקליירים ומוסים שונים. גם באידלסון 10 (דיזנגוף 117, מלכי ישראל 2) אפשר להנות מטארטלטים מושלמים, מפחזניות קטנטנות וממקרונים צבעוניים. אם אין לכם חשק לפלצנות, כנאפה טובה מממתקי מחרום (לוינסקי 48) תעשה את העבודה.