לא נעים: מיזם ההסעות בסופ"ש לא יופעל עד סוף הסגר

מערך ההיסעים העירוני "נעים בסופ"ש" יפסיק את פעילותו החל מסוף השבוע הנוכחי. סגנית ראש העירייה מיטל להבי: "ההפסקה זמנית, כשהמצב יתייצב נשוב לפעילות מלאה ונרחיב את השירות"

נעים בסופ"ש (צילום: דין אהרוני רולנד)
נעים בסופ"ש (צילום: דין אהרוני רולנד)
17 בספטמבר 2020

מערך ההיסעים בסופ"ש של עיריית תל אביב והרשויות הסמוכות לה, "נעים בסופ"ש", מפסיק את פעילותו באופן זמני בצל התפשטות נגיף הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות והחלטת הממשלה על סגר.

כמו בסגר הקודם באפריל-מאי, גם הפעם החליטו ראשי הרשויות להקפיא את פעילות הקווים בשישי ובשבת ולהחזירם רק עם תום הסגר. המיזם, למי ששכח, כולל רשת קווים בין- עירונית שהחלה לפעול לפני כשנה ומחבר בסופי שבוע בין אזורי העיר ובין הערים הסמוכות שמשתתפות בו (רמת השרון, גבעתיים, קריית אונו, שוהם ויהוד-מונוסון).

מיטל להבי, סגנית ראש העירייה ומובילת המיזם לתחבורה מטרופולינית–עירונית בסופי שבוע הסבירה ש"הפסקת השירות היא זמנית, העיריות השותפות ותל-אביב-יפו בראשן לא תיסוגנה לאחור מהחלטתן התקדימית להפעלת תחבורה בסופי השבוע. הצורך האדיר בתחבורה ציבורית בשבת בשילוב האמירה הערכית והחברתית הנלווית לכך – ברורה לכולנו. ברגע שהמצב יתייצב  – נחזיר את השירות לפעילות מלאה ונשאף להתרחב לערים נוספות שיצטרפו לשירות תחבורה עירוני איכותי בסופי שבוע למען התושבים".