לא פשוטה בכלל: התאימו טי שירט לכל אירוע

לדייט ראשון, להשקה, למפגש עם ההורים של הבויפרנד או סתם לריצה קלילה על חוף הים - לכל פעילות יש טי שירט שתתאים לה בול. אז מה הקאפ אוף טי שלכן?

חולצה מ-asos. צילום: יח"צ
חולצה מ-asos. צילום: יח"צ
29 באוקטובר 2014

לאירוע פתיחה

גל הנורמקור הפך את הטי שירט לפריט לבוש מקובל. לא רק לרביצה בבית או כלבוש קז'ואלי ויומיומי, אלא גם בשעות הערב. החומרים היוקרתיים המזוהים עם בגדי ערב התיישבו על גזרת הטי שירט, כך שאם חשקת במראה נונשלנטי אך עדיין קולי תוכלי לבחור בחולצת משי נשפכת או בטי שירט שעשויה פאנלים מעור בגוונים סתווים מקו ה־WHITE הגבוה של ASOS.

 696 ש"ח, להשיג ב־asos.com

חולצה מ-asos. צילום: יח"צ

לדייט ראשון

צריך הרבה אומץ כדי להגיע לדייט הראשון כשריאן גוסלינג מרוח על פלג הגוף העליון שלך. גם הבחור שמולך – חתיך ומבטיח ככל שיהיה – יאלץ להתאבזר בלא מעט ביטחון כדי לבלות את כל הערב מול פרצופך, שממוסגר בזה של השחקן. אם שניכם תצליחו לעמוד במבחן תוכלו לפתח קשר שמבוסס על הומור בריא, ואם ריאן יצליח לשבור את הקרח ביניכם כראוי, זה יכול אפילו להיות סיפור טוב לנכדים ביום מן הימים.

269 ש"ח, clashist, להשיג ב־belleandsue.co.il

DAPPER-RYAN-PHOTO-TEE(1)-אוזי_H

לריצה על הים

להיראות קולית כשאת מזיעה זה משימה לא פשוטה שדורשת לפני הכל חולצה לבנה, שגם בעת מאמץ גדול משווה מראה רענן לפנים סמוקות. טוב יותר כשהיא מגיעה בליווי פאנץ' ליין חביב, עם פרפראזה שלא לוקחת ברצינות יתרה את מחויבות המלתחה שלך כמו אחד ממותגי היוקרה הנחשקים בעולם – סלין.

190 ש"ח, www.donttellmama-studio.com

טי-שירט-190-שח-DONT-TELL-MAMA-צילום-איליה-מלניקוב-(6)-אוזי_P

למסיבה במועדון

דבי הארי היא מלכת האטיטיוד, ואם גם את נולדת באייטיז וספגת אייטיז, היא בת הלוויה הכי טובה שאת יכולה לייחל לה בריקוד על הרחבה. בחולצות הטי בקולקציה המיוחדת שהקדיש מותג הסטריט HUF לבלונדי לכבוד חגיגות ה־40 ללהקה המיתולוגית דפוסים שחורים ולבנים מימי הזוהר של הלהקה, בגזרה משוחררת שנוח לקפץ בתוכה בלי לדפוק חשבון.

179 ש"ח, להשיג בJin-G, אלנבי 39 תל אביב

HUF-X-BLONDIE-בחנויות-Jin-G--טישרט--179-שח--.-צילום-יחצ-חול--(2)-אוזי_P

לפגישה ראשונה עם ההורים של החבר

חולצת פסים היא הקלאסיקה של חולצות הטי העירוניות: היא נינוחה אך מלאת סטייל, מתאימה בול לג'ינס אך גם מקרקרעת חצאית מושקעת. בחולצת הטי המפוספסת של אתר היבוא הישראלי־סקנדינבי Sofi משולבת תחרה צחורה שתעניק לך את המראה הנחשק לפגישה הראשונה עם המשפחה של בן הזוג: שילוב של הבת של השכן עם תמימות טהורה.

149 ש"ח, sofi.co.il

צילום: דימה שפירא
צילום: דימה שפירא

item footer 590X100