לבי במזרח: Eastpak בפרויקט מיוחד לרגל יום האיידס הבינלאומי

מותג התיקים האמריקאי חבר למותגי-על ליצירת אוסף תיקים חד פעמי שכל הכנסותיו יועברו לתרומה. מעוניינים בתיק מעוצב של קנזו או ג'יאמבטיסטה ואלי? 500 יורו והם שלכם

תיק של Eastpak בעיצוב קנזו. צילום: יח"צ
תיק של Eastpak בעיצוב קנזו. צילום: יח"צ
1 בדצמבר 2016

פרווה מנומרת בכחול עם אפליקציות בורקות של חרקים, קוף שימפנזה לבן וזועף, משטח פאייטים כסוף־תכלכל ופרנזים שמנמנים וצפופים על רקע שחור ולבן –  אלה רק חלק מהפרשנויות הססגוניות ויוצאות הדופן שהעניקו מיטב המוחות האופנתיים לתיקי הגב של המותג האמריקאי Eastpak במסגרת פרויקט התרומה הבינלאומי Eastpak Artist studio.

הפרויקט המשותף למותג התיקים ולעמותת DAAי(Designers Against  Aids) מתקיים זו השנה החמישית, כאשר כל הכנסותיו מועברות ישירות לעמותה הפועלת למען המלחמה באיידס ולהעלאת המודעות למחלה. השנה התבקשו 11 בתי אופנה בינלאומיים, בהם קנזו, ג'יאמבטיסטה ואלי והאוס אוף הולנד, לעצב מחדש דגם של תיק גב חלק ובסיסי ולהפוך אותו לתיק חלומותיהם.

תיק של Eastpak בעיצוב האוס אוף הולנד. צילום: יח"צ
תיק של Eastpak בעיצוב האוס אוף הולנד. צילום: יח"צ

התיקים יוצרו במהדורה מוגבלת והחל מהיום (1.12) הם יוצעו למכירה אונליין למשך 21 יום בלבד. העונג מתומחר ב-500 יורו לחתיכה, מה שהופך את האפשרות לקחת חלק במשימה החברתית החשובה ולתרום מכספו, לקצת פחות רלוונטית עבור קהל היעד הטבעי של המותג, קרי – כולנו.

Eastpak Artist studio, 500 יורו, להשיג כאן