בעירייה מתכננים: ל"ג בעומר (כמעט) נטול מדורות

רק מספר אזורים פתוחים יוכשרו לשם כך, כשבשאר העיר מובטחת אכיפה קפדנית למנוע מדורות. במקום מציעה העירייה פעילויות אלטרנטיביות לרגל שבוע כדור הארץ

מדורה (צילום: שאטרסטוק)
מדורה (צילום: שאטרסטוק)

בעירייה החליטו להדביק פערים ולחשוב ירוק יותר, ומבקשים מהתושבים להימנע מהדלקת מדורות בל"ג בעומר שיתקיים השבוע. במקום מציעה העירייה מגוון פעילויות אלטרנטיביות לרגל שבוע כדור הארץ. נשמע כמו תחליף ראוי ביותר.

עם זאת, העירייה תכשיר כמה מגרשים פתוחים וחשופים שבהם יתאפשר להדליק מדורות. הרשימה מופיעה באתר העירייה. במקומות אחרים ובהם גינות, פארקים, בטיילת ובחופי הים חל איסור מוחלט על הבערת אש, ובעירייה מתכוונים לאכוף זאת בקפידה בחמישי בערב.

"הבערת המדורות בל“ג בעומר היא מסורת ארוכת שנים. עם זאת, מדורות אלו מסוכנות מבחינה בטיחותית, הן פולטות זיהום אוויר, עשן ופיח, שמסוכנים לבריאות ועלולים לפגוע בדרכי הנשימה של האדם", נמסר מטעם העירייה.

כמענה הולם, העירייה מציעה שורה ארוכה של אירועים ופעילויות שעניינם שימור הכדור הזה שלנו. האירועים מותאמים לכולם וכוללים ערבי שירה, סדנאות שונות, הפנינג בשכונות ועוד. כאן תוכלו להתעדכן בכל האירועים, ההנחיות וההוראות – רק אל תשכחו את הקרטושקס (יוצא מעולה גם בתנור).