להקת הפופ וואן ריפאבליק תופיע לראשונה בישראל

הלהקה האמריקאית ששיתפה פעולה עם טימבלנד ושסיפקה את הלהיטים "Apologize" ו-"Counting Stars" בדרכה להופעה ישראל

וואן ריפבליק. צילם: יח"צ
וואן ריפבליק. צילם: יח"צ

להקת הפופ-רוק האמריקאית "וואן ריפבליק" תפתח את טור ההופעות האירופי שלה בישראל. סולן הלהקה, ראיין טדר, כתב והפיק כמה מלהיטי הפופ הגדולים של העשור האחרון ובהם "Halo" של ביונסה, "Bonfire Heart" של ג'יימס בלאנט ואת "Rumor Has It" של אדל.

חברי הלהקה הכירו בתיכון בקולורדו והקימו את וואן ריפאבליק ב-2002 והלהיט  שלהם, "Apologize", נמכר במעל ל-7 מיליון עותקים. כמו כן, הוא היה אחד השירים היחידים בהיסטוריה שמעל ל-3 שמיליון גרסאות דיגיטליות שלו נמכרו חוקית ברשת. בנוסף, המפיק הנחשב טימבלנד כלל רמיקס של השיר באלבומו Shock Value, ואחרי פירוק ואיחוד של הלהקה, הוציאה וואן ריפאבליק ב-2007 את אלבומה Dreaming Out Loud שכלל את אותו רמיקס לשיר.

אלבומה השני, Waking Up, ראה אור ב-2009 וכלל את הלהיטים, "All The Right Moves" , "Marchin On" ו-"Secrets". אלבומה השלישי, Native, יצא בשנה שעברה והוא כולל את הלהיט "Counting Stars" שהגיע למקום הראשון בעשרים מדינות ונחשב ללהיט מצליח גם בישראל. באותו האלבום גם הלהיטים "Feel Again" ,"If I Lose Myself" ו-"Something I Need".

וואן ריפאבליק. 28 במאי בפארק גני יהושע (פארק הירקון). מחירי הכרטיסים ינועו בין 250 ש"ח במכירה מוקדמת עד 499 ש"ח לטבעת הזהב.