להקת Jagwar Ma האוסטרלית תיפתח את הופעתה של טיים אימפלה

ההרכב המצוין, שמשלב בין פסיכדליית מנצ'סטר של סוף האייטיז-תחילת הניינטיז ובין דאנס ורוק, יצטרף לחברתו האוסטרלית. בנוסף, נבחרה גם להקה ישראלית לחיזוק האווירה

Jagwar Ma. צילום: פונה גאנה
Jagwar Ma. צילום: פונה גאנה
12 באפריל 2016

Jagwar Ma האוסטרלים יפתחו את ההופעה של חבריהם האוסטרלים – טיים אימפלה – ב־11 ביולי ב"לייב פארק" ראשון לציון. עוד יופיעו בערב – ההרכב המקומי REO. טיים אימפלה היא להקת הרוק הפסיכדלי המצליחה בעולם כיום. הופעתה תתקיים רק כחודש אחרי שתופיע טיים אימפלה מעל הבמה הגדולה והמפוארת של פסטיבל פרימוורה בברצלונה.

ג'אגוואר מא הם הרכב שמשלב בין שורשי הדאנס והפסיכדליה הרקידה של מנצ'סטר משנות השמונים ותחילת התשעים של תחילת הניינטיז לבין הפקה רוק עכשווית מהודקת. אלבום הבכורה של הצמד, "Howlin" מ-2013, זכה לביקורות מפרגנות במיוחד ממגזינים כמו NME ופיצ׳פורק, הבמות של פסטיבלים כמו גלסטונברי ורדינג/לידס הפכו לביתם השני, קברניטי הרחבות פאצ׳אנגה בויז רקחו רמיקס מצוין ל־"Come Save Me" – וג׳ונו מא מההרכב הוזמן לשתף פעולה ב־"Holy Fire" של Foals. לקראת סוף 2015, השניים שיחררו מחווה יפה ללהקת הניו-וייב האוסטרלית The Moffs והבטיחו כי האלבום השני נמצא ממש מעבר לפינה.

על החימום המקומי הופקדו REO, צמד הדרים-פופ העברי של אור אדרי וזואי פולנסקי שהוציא לפני כחצי שנה אלבום בכורה שהביא איתו רוח חדשה מלאת ניגודים מסקרנים, דיסקו פסיכדלי קליט ונגיש עם רבדים מוסיקליים מתוחכמים, אייטיזיים וסאונד עכשווי שהוקלט עם ציוד אנלוגי, ויזואליה צבעונית ונוכחות חזקה של מסתורין.