להשקיע בעתיד שלכם: כך תיצרו לעצמכם אפיק הכנסה חדש

בינינו, אף אחד לא לימד אותנו איך להתנהל עם הכסף שלנו או בכלל על האפשרות לייצר ממנו עוד. מכללת פסגות מציעה מסלולי לימוד שיהפכו אתכם לעצמאיים כלכלית ואפילו משקיעים צעירים בשוק ההון

תשקיעו בעצמכם. צילום: לנס הפקות
תשקיעו בעצמכם. צילום: לנס הפקות
30 באפריל 2019

 

יותר מדי אנשים אינם מודעים לחשיבות הגדולה ולפוטנציאל הטמון בהשקעות בשוק ההון. זוהי אחת מהמטרות הראשיות של מכללת פסגות – לשנות את הגישה וההתייחסות בציבור לגבי שוק ההון, וללמד אנשים רבים כיצד הם יכולים לשנות את חייהם לטובה וליצור לעצמם אפיק הכנסה משמעותי נוסף.

למכללה יש היום שישה סניפים בפריסה ארצית, כשהיא הגדולה והמובילה בתחומה, מעסיקה את מיטב המרצים ודוגלת בליווי אישי וצמוד של כל תלמיד. הלימודים נערכים בסביבה ממוחשבת ואינטראקטיבית ושמים דגש רב על התנסות מעשית בהשקעות בשוק ההון, לצד רכישת ידע תיאורטי חשוב ורב.

ללמוד איך לעשות מהכסף שלכם עוד כסף. צילום: לנס הפקות
ללמוד איך לעשות מהכסף שלכם עוד כסף. צילום: לנס הפקות

סוף השקעה בלימודים תחילה

לפני שמשקיעים בשוק ההון, כדאי להשקיע בלימודי שוק ההון. מי שאינו מבין לעומק את השוק ואת השחקנים שמשתתפים בו, יכול בנקל לאבד כסף רב. זוהי סיבה טובה לנקוט במשנה זהירות. וודאי שמעתם על אנשים שהפסידו חסכונות גדולים בעקבות השקעות לא זהירות ולא מושכלות בשוק. אין זה עניין יוצא דופן, הרי לרוב נהוג ללמוד כל תחום שבו רוצים להצליח – עוד לפני שעוסקים בו בפועל. זה רק הגיוני לפעול בדרך הזאת, ובפרט כאשר לוקחים בחשבון את הסיכון מצד אחד ואת הפוטנציאל לרווח מאידך.

להתנסות במים רדודים

במהלך הלימודים, התלמידים רוכשים ידע, ניסיון וארגז כלים בהם הם משתמשים אחר כך לביצוע השקעות מניבות. הלימודים שמים דגש רב במיוחד על ההתנסות הפרקטית, והתלמידים יכולים להתחיל לשחות במים רדודים עוד לפני שהם קופצים לשחות במים העמוקים, וכל זאת בליווי אישי וצמוד של מרצים מנוסים מאוד – הן בלימוד והן בביצוע השקעות מניבות בשוק ההון. זהו יתרון משמעותי שרק מעטים זוכים לו, ולרבים אין אפשרות לזכות בו ללא לימודים מקצועיים ומסודרים. באופן כללי, כדי להצליח בשוק ההון יש לצבור ניסיון, ולכן טוב להתחיל לצבור אותו כבר במהלך הלימודים עצמם ומוקדם ככל האפשר.

הדברים שלא לימדו אתכם בבית הספר. צילום: לנס הפקות
הדברים שלא לימדו אתכם בבית הספר. צילום: לנס הפקות

רכישת ידע מגוון

המכללה מציעה מגוון קורסים שונים בהתאם למטרת התלמיד ורמת הידע שלו – קורס ניהול תיק השקעות, קורס מסחר יומי, קורס ניהול פיננסי – ועוד. הקורסים משלבים מושגי יסוד, רכישת ידע מעמיק והיכרות עם כלי השקעות מתקדמים. בין היתר הם זוכים ללמוד כיצד לזהות הזדמנויות, מגמות ותנודות בשוק, כיצד להימנע מטעויות ולאתר מוקשים אפשריים, איך להתמודד עם הצד המנטאלי של השקעות בשוק ההון, כיצד לנתח חברות – ועוד.

יצירת עתיד כלכלי מוצלח ומרווח יותר

בסופו של יום, הקורסים במכללת פסגות נועדו לאפשר לתלמידים ליצור לעצמם עתיד כלכלי עשיר. הם מקבלים יכולות לנווט את חייהם, ליצור לעצמם אפיקי השקעה נוספים, להשיג הכנסה פאסיבית ואף להגיע לעצמאות כלכלית מוחלטת ביום מן הימים, ללא תלות אמיתית באנשים אחרים.

חוות הדעת והביקורות על מכללת פסגות מפורסמות ללא הפסקה בערוצים השונים והסטודנטים הרבים מספרים על חוויות ועל ניסיון הלימוד, כל זאת בגלל שהשקעות בשוק ההון הן עניין רציני מאוד, כזה שמצריך ידע, כלים וניסיון – והתלמידים של פסגות זוכים לקבל את שלושתם ולספר על כך.