לעוברים ושותים: לה קורטדו בנחלת בנימין נפתח

לה קורטדו, בית הקפה החדש מבית היוצר של קפה פינה הידידותי בפלורנטין, נמצא בנחלת בנימין עם הגב להר סיני ומעוצב כמיני ביסטרו אלגנטי

טרי בלה קורטדו. צילום: אנטולי מיכאלו
טרי בלה קורטדו. צילום: אנטולי מיכאלו
5 בפברואר 2017

לרועי מימון יש יכולת להרחיב ולמקסם את החללים שבהם הוא נמצא. כך היה כשהקים באשנב שברחוב ידידיה פרנקל את קפה פינה, שהפך לחביב תושבי פלורנטין, מתוך ידידותיות לכל השריטות והגחמות של השכונתיים (היוש טבעוני פלורנטין ששותים את ההפוך עם חלב סויה בקפה פינה בלי תוספת תשלום). רבים מהלקוחות אף הותירו אצל מימון בבוטקה את ספל הקפה שלהם מהבית כסימון טריטוריה, כדי שיוכלו לחזור ולמלא אותו שוב. עכשיו פתח מימון בית קפה נוסף לפי אותו פורמט. הפעם הכוך שצמח לבית קפה נמצא בנחלת בנימין עם הגב לסמטת הר סיני, מעוצב כמו מיני ביסטרו אלגנטי. סידור פרחים גבוה ניצב באגרטל זכוכית על דלפק הכניסה לצד הכריכים הארוזים בנייר צלופן וסרט בד.

לפני שיגמר, לה קורטדו. צילום: אנטולי מיכאלו
לפני שיגמר, לה קורטדו. צילום: אנטולי מיכאלו

 

בנחלת בנימין מימון יודע שהוא צריך לפנות לעובדי הסביבה, והוא מציע בסכומים פעוטים חוויית בילוי אלגנטית של VIP. התפריט בלה קורטדו כולל כריך לביבה אפויה (16 ש"ח), קיש אישי חלבי או טבעוני (18/24 ש"ח לסלייס), כריך בחצי בגט או בפוקצ'ה (22/25 ש"ח) ועוד. יש גם מבחר של מאפי בוקר, למשל קרואסון עם חלבה ושוקולד או ריקוטה וניל (14 ש"ח), מאפינס (12 ש"ח) או עוגיות (5 ש"ח). מלבד משקאות הקפה (לה קורטדו כזכור הוא שוט אספרסו שבור בטיפת חלב, 8 ש"ח) יכינו לכם גם צ'אי לאטה עם חלב שקדים, משקה מאצ'ה עם חלב שקדים וקמבוצ'ה וחליטת תה שנחשבת לאופטימלית נגד צננות החורף (12־17 ש"ח).

תכירו את הבוטקה החדש. צילום: אנטולי מיכאלו
תכירו את הבוטקה החדש. צילום: אנטולי מיכאלו

 

La Cortado, נחלת בנימין 53 תל אביב, ראשון־חמישי 8:00־19:00, שישי 8:00־15:00, 03־6762647