סליחה? לואי סי קיי ינחת החודש בתל אביב לשלוש הופעות

לואי סי.קיי. כבר סלחתם? (צילום: יח"צ)
לואי סי.קיי. כבר סלחתם? (צילום: יח"צ)

בפעם הקודמת שהוא הופיע כאן הפגינו מולו פעילות פמיניסטיות ונמכרו אלפי כרטיסים. הפעם מגיע לואי סי קיי לשלוש הופעות אינטימיות בבית החייל. יכול להיות שסלחנו לו קצת מהר מדי?

3 בפברואר 2022

בפעם הקודמת שלואי סי קיי הופיע בישראל זה היה סולד אאוט והוא מכר רבבות כרטיסים, כשבחוץ מפגינות נגדו פעילות פמיניסטיות שכמו מרבית העולם עדיין לא סלחו לו על פרשיית ה-#MeToo בכיכובו. גם הפעם זה כנראה לא יעבור בשקט, אלא שהפעם הוא חוזר בקטן לשלוש הופעות אינטימיות בתיאטרון תל אביב (הלוא הוא בית החייל) עם מספר מקומות מצומצם ביותר.

לואי סי קיי היה אחד הקומיקאים והסטנדאפיסטים הגדולים בהיסטוריה עד להתפוצצות הפרשיה בכיכובו, שעוררה זעזוע דווקא בגלל שהתנהלותו הדהדה את הסטנדאפ שלו והתברר שהמבט הביקורתי שלו על גבריות רעילה הוא בעצם סוג של תיעוד עצמי. כזכור, לואי סי קיי הודה ב-2017 במספר מקרים של תקיפה מינית והטרדה מינית של סטנדאפיסטיות שעבדו עמו, תוכניותיו העתידיות בטלוויזיה בוטלו וסרט בכיכובו נגנז, אך פחות משנה אחר כך הוא חזר אל במות הסטנדאפ ומאז מופיע מול אולמות מלאים בארצות הברית וברחבי העולם.

>> לואי סי קיי שולט בנרטיב יותר משהוא שולט בזין שלו, וזה עובד לו

פרט להיותו עבריין מין סדרתי, סי קיי הוא גם זוכה שישה פרסי אמי, האיש שיצר, כתב וכיכב בסדרות המצוינות "לואי" ו"הוראס ופיט", הקומיקאי הראשון שעשה סולד אאוט במדיסון סקוור גארדן שלוש פעמים רצופות ובאופן כללי גאון קומי. חזרתו המהירה אל הבמות הגדולות מוכיחה שגם בארצות הברית תרבות הביטול היא בעיקר שמועה שמסתובבת במנהטן ובהוליווד

מכירת הכרטיסים תחל היום (חמישי) בשעה 11:00 ואתם יכולים לנסות את מזלכם כאן. ההופעות יתקיימו בין ה-21.2 ל-23.2, פתיחת דלתות ב-20:00 ותחילת מופע ב-21:00, וכרטיס יעלה 335 ש"ח. חל איסור מוחלט על הכנסת מצלמות ומכשירי הקלטה למופע.