המקומות הכי שווים בתל אביב להצטלם בהם לאינסטגרם

כולנו רוצים פיד מושלם וסטוריז יפים (אפילו אם אנחנו לא מוכנים להודות בזה). קבלו את המדריך המושלם לתמונות שוות בתל אביב

מצטלמים במצעד הגאווה בטיילת (צילום: Shutterstock)
מצטלמים במצעד הגאווה בטיילת (צילום: Shutterstock)
26 בנובמבר 2019

תל אביב מלאה במקומות פוטוגניים להפליא. אנחנו לא יודעים אם זה כי העיר הזו פשוט יפה (והיא מאוד יפה) או כי כולנו כבר רואים בכל מקום שאנחנו מגיעים אליו פוטנציאל לתמונה מושלמת לאינסטגרם, אבל כך או כך קל מאוד להצטלם בה כמו הפנטזיה שאנחנו מדמיינים. הנה כל הלוקיישנים שאתם חייבים להצטלם בהם כדי להשלים את הפיד התל אביבי שלכם.

כרם התימנים ושוק הכרמל

בלב השוק ההומה
מי לא אוהב לדמיין את עצמו תייר בארץ זרה, עומד בלב המוני האנשים (שאולי יתעצבנו, כי אתם בכל זאת חוסמים קצת את הדרך, אבל זה שווה את התיוגים). נקודות בונוס – להחזיק סלסלת קניות, פרי, או פיתה עסיסית.

גרפיטי בסמטאות
כמה שאנחנו אוהבים להיצמד לקיר גרפיטי ולבקש שיצטלמו אותנו, זה צריך להופיע כאחד השלבים באבולוציה של האדם. בסמטאות שכונת כרם התימנים יש הרבה קירות שמספקים את הסחורה. בין אם מדובר בקיר האדום שמסמל את ביתו של "אינעל העולם", ובין אם זה קיר הלבבות הצבעוני. תסתובבו שם ואתם תמצאו את הצבע שהולם את הפילטר שלכם. מומלץ בעיקר בשעות היום, אלא אם כן יש לכם טלפון חכם שיודע להגיב בלילה באיכות גבוהה. בין הסמטאות אתם יכולים לפגוש את צעירי האזור שיושבים שם לחומוס, בירה או קפה (או הכל ביחד), וכמובן בהמוני תיירים שמחפשים תמונה שווה לפיד. הגרפיטי הנחשק של הלבבות נמצא ברחוב רבי מאיר 24, אין על מה.

חומוס מגן דוד
זאת תמונה זהב, כי היא מכסה שני האשטגים בלחיצה אחת. גם נוף בית-כנסתי טהור, וגם תמונה שלכם אוכלים חומוס תל אביבי אגדי. מומלץ לשעות הצהריים, אבל אם אתם מסוגלים לאכול חומוס גם בשעות הבוקר, לא נעצור בעדכם.

כיכר ביאליק

המיקום האופנתי בלב תל אביב שעליו השקיף חיים נחמן ביאליק מביתו שברחוב הפך להיות מעין סטודיו צילום אורבני. מעצבים ומעצבות צעירים מגיעים לצלם בה, כוכבי מוזיקה קיפצו בה בקליפים מובילים וקולקציות רבות כבר נשענו על הלוקיישנים שהכיכר מספקת. אפשר לצלם גם בשעות היום וגם בשעות הערב, תמיד יפה שם. אפשר להצטלם על רקע בית העיר או בכיכר עצמה, ואם אתם באזור ומתחשק לכם קפה אתם במרחק יריקה מקפה ביאליק, מוסד מיתולוגי לא פחות ועושה נעים לנפש.

שדרות רוטשילד

השדרה הארוכה האהובה על כולנו שבה חיים בשלום מדריכי תיירים בשלל שפות, ברנז'אי הקפה ותל אביבים שאשכרה גרים באזור. כמובן שאין לשכוח את הנוכחות של צעירים שמאמינים במגניבות האימתנית של לשבת בשדרה על מחצלת כשבצד השני של הדשא יש כביש ופיח של מכוניות.

הכיסא הירוק הגדול
כי כנראה שזה נורא מלהיב לשבת על כיסא ירוק שממוקם על במה. עדיף בשעות היום כדי שהצבעים של הכיסא יבלטו. אנחנו ממליצים להוסיף פרצוף מצחיק, זה בכל זאת כיסא ירוק וגדול באמצע השדרה.

תמונה שלכם שותים קפה על המחצלת
בעינינו זה רחוק מלהיות פיקניק בסנטרל פארק. אבל היי, אם אתם בקטע הזה, יהיה לנו קשה לעצור אתכם, ואין ספק שזה פריים תל אביבי במיוחד.

תמונה שלכם שותים קפה על ספסל
זה כבר פריים יותר חמוד וריאליסטי, מתיימר להיות בגובה העיניים. אפשר גם לדמיין שאתם שותים קפה בפיאצה באיטליה ולא על ספסל עם מקום לקפה כדי שדרי רחוב לא ישנו עליו.

באמצע השדרה
ממש כמו שזה נשמע. זה הזמן לעמוד ולהשקיע בפוזה איכותית. תיזהרו רק לא להיכנס לשביל האופניים והקורקינטים, זה לא שווה אף תמונה, אלא אם בא לכם גם פריים באיכילוב.

View this post on Instagram

סוף לסופ״ש.

A post shared by Limor Aharonovitch (@limoraharonovitch) on

שדרות בן ציון

טיפ קטן – המצלמה אוהבת את השדרות בעיר. זה יפה, יש שביל לאופניים, יש הולכי רגל, יש עצים מטופחים, ואלו תמונות מוצלחות גם אם רק תעמדו בלב השדרה כשההמון הסואן חולף על פניכם. כמו שדרות רוטשילד, גם פה יש ברנז'ה של קפה בבוטקה ומלחמה בלתי נגמרת על ספסלים בהם אפשר לשתות קפה, ואפשר להיתקל גם פה במחצלות המפורסמות, אבל בשדרה הזו יש משהו יותר רגוע ונעים.

View this post on Instagram

קיץ

A post shared by @ noambib on

We like you too
איכשהו הכתובת הזו מאחורי הבוטקה הפכה לאחד הפריימים המוכרים ביותר בעיר. זהירות, זה ממש על הכביש, אז מדובר בפריים אקסטרים.

כיכר הבימה

אפשר למצוא פה את כולם. בשבתות את המשפחות עם הילדים, בערבים את אלו שלוקחים פיצה ויושבים לאכול, ותמיד יש כאלה שיושבים לקפה על ספסלי העץ מסביב לגינה הגדולה של דני קרוון. הפריימים האפשריים במקום הזה הם רבים, החל ממסגרות הגשרים הלבנות המרובעות שיוצרות קומפוזיציית על ועוד לעץ החמוד בגבעה. אפשר גם להצטלם ליד הבריכה המרובעת אם תרצו (טיפ: בערב מתרחש קסם עם ההשתקפות של היכל התרבות). יש לנו תחושה שגם תמונות הילדים פה בכיכר יצאו חמודות להפליא בלי צורך לביים אותם יותר מדי. טוב, אולי איזו גלידה תוסיף להם עוד קצת מתיקות.

View this post on Instagram

I walk on water

A post shared by Jessie combis (@jessiecombis) on

נמל תל אביב

מחוז חפצם של אנשי ההליכות על המזח ושל המוזרים שקמים מוקדם בבוקר כדי לרוץ. בימי שבת זהו מקדשם הבלתי מעורער של משפחות מקומיות על כל שושלתם. תוכלו לשבת פה לקפה, לקחת את הילדים למשחקים או לקחת את עצמכם למתקני ספורט כאלה ואחרים אם יש לכם כוח. ותמיד תוכלו ליהנות מהנוף לים. אבל אנחנו עוסקים פה בצילומים רציניים, אז הנה כמה מיקומים שיכולים לרענן לכם את הסטורי.

הכנפיים
פיסול סביבתי שממש נוצר בשביל האינסטוש. שימו לב, אתם לא תהיו הכי מקוריים, אבל אולי עם קצת קרייאטיביות בטקסט תוכלו להרים מהתמונה הזאת משהו מגניב. עדיף לעשות את זה בשעות ה"רגועות" של הנמל, כלומר, לא אחר הצהריים ולא בשבתות כשמפוצץ וילדים מנוזלים יטפסו עליכם כדי להצטלם שם גם.

הלב בנמל
מהלך שיווקי מדהים שהפך לתחנת חובה בקרב תיירים שמגיעים לאזור הזה. זה צבעוני, זה יפה, זה לב – מי יכול לעמוד בפני דבר כזה. בשעות עמוסות כנראה שיהיו לכם שכנים לפריים, קבלו זאת באהבה כמו שהלב דורש מכם. כן, אתם יכולים להשקיע ולנסות לקפוץ כשברקע הלב, או לחבק את הלב, או לשבת ליד הלב, או לעשות לב עם הידיים, הכל יהיה פה לבבי מאוד.

View this post on Instagram

TLV ❤️#tlvcity #visittelaviv #traveltlv

A post shared by Tail G. (@tailstravels) on

הגשרים של הנמל
יש באזור כל מיני גשרים חמודים שמסמלים מעין סטייל של פיד נקי, לבן, מאוד wholesome, אולי אפילו טרופי עם נהרות סוערים למטה. ואז, כשאנחנו מתעוררים מהסרט שלנו, אנחנו נזכרים שמדובר בגשר בנמל. ועדיין, עם הפוזה הנכונה זאת תמונה חמודה לאללה.

יפו

להסתובב ביפו זה תמיד בילוי נחמד. בין אם זה לשבת לאכול במסעדות באזור או העובדה שהכל פתוח כל השבוע וגם בימי שבת, ובין אם מדובר בנופים היפים שנותנים לנו אשליה שאנחנו תיירים מארץ אחרת. בין החיפוש אחר המלבי המושלם או הכנאפה הסודי, דעו שאתם יכולים לשדרג את ארסנל התמונות היפות שלכם וגם לעורר קנאה אצל חברים שירצו לדעת איפה זה.

נמל יפו
הפריים בשקיעה על רקע הסירות הוא אחת התמונות הכי יפות שהעיר הזו יכולה להציע, הרבה יותר מגרפיטי הכנפיים החרוש שנמצא בין שני ההאנגרים.

נקודת התצפית
אם אתם הולכים בטיילת לכיוון יפו תוכלו לעלות קצת למעלה לכיוון יפו העתיקה וכיכר קדומים, שם יש נקודת תצפית מטריפה של העיר. בקרבת מקום יש גם את מסגרת Love is Love שלא מותירה מקום לספק מהו הפריים המושלם, למרות שבעינינו המסגרת המושלמת היא בלי מסגרת בכלל.

View this post on Instagram

❤️ #telaviv #israel

A post shared by Katya Stepanova (@missstepanova) on

סמטאות המזלות ביפו העתיקה
לא משנה אם תצטלמו ליד שם הרחוב שהוא גם המזל שלכם או שתבחרו לעמוד באמצע הסמטה בפוזה אירופאית, זו כנראה תהיה תמונה מוצלחת. זה קצת כמו להיות בירושלים רק בלי לסבול. אם ממש תתעקשו תוכלו לקנות כנאפה ולהצטלם גם איתו. השעות המומלצות הן כמובן שעות היום.

View this post on Instagram

????

A post shared by @ vilena881 on

מדרגות כיכר קדומים
אפקט דומה לסמטאות – היופי של האבנים והשילוב של הצבעים מייצר תחושה של חו"ל על המסך.

שוק הפשפשים
אי אפשר לדבר על יפו בלי להזכיר את שוק הפשפשים. הסמטאות יפים, הברים טובים, האוכל טעים, הקוקטיילים שווים וכל הזמן יש התרחשויות ברחוב שמצטלמות לנו טוב בעין. בסופי השבוע האזור שוקק חיים במיוחד אבל גם במהלך היום באמצע השבוע אפשר למצוא תיירים רבים מהארץ ומחו"ל. הפריימים כאן קלאסיים: תמונה יפה בסמטה בשוק, ליד דוכן עם פיצ'פקעס, או לוגמים בירה בשולחן מאולתר באמצע השוק. לא לדאוג חביבים שלנו, גם פה יש גרפיטי צבעוני להשתעשע איתו בלי די.

טיילת תל אביב

בכל שעות היום טיילת תל אביב היא נכס מהותי לתרבות התל אביבית שלנו, וכן, גם לאינסטגרם. בבוקר היא יפה, בצהריים היא מהממת, ובשקיעה היא וואו – בחורף וגם בקיץ. בונוס: היא יותר טובה מדואולינגו – בכל רגע נתון יש בה יותר תיירים מבכל מקום אחר בעיר, שבטוחים שגם החורף כאן הוא קיץ. הפריימים בלתי נגמרים אבל תזכרו שהכי הכי יפה פה בזמן השקיעה. קחו רגע לשבת ולספוג את האווירה.

הפסל ההפוך של בן גוריון
גם מורשת, גם הומור וגם הזדמנות להשוויץ את כישורי היוגה שלכם אם יש לכם כאלה. תוכלו לעמוד לידו, לעשות איתו עמידת ראש, לחבק אותו, מה שתבחרו.

המדשאה ליד מלון הילטון בשקיעה
מי שנכח בזירת האירוע הזאת ביום שבת לפני השקיעה יודע שיש שם סצנה גדולה ותל אביבית ששווה להיות חלק ממנה. רק קחו בחשבון שאתם תביאו מחצלת אבל מרוב צפיפות אתם תהיו גם על המחצלת של השכנים. בסופו של דבר כנראה שכולם מכירים שם את כולם אז לא להיבהל.

כיסא הים הענק
מה בעצם יש לעיר הזאת עם כיסאות ענקיים? כך או כך האינסטגרם שלנו אוהב את זה. כמה שזה סאחי, ככה זה גורף לייקים.

פלורנטין

אהוד בנאי ביקש שלא ננסה לקנות או לשנות את פלורנטין. אז זה אולי קצת מאוחר בשביל זה, אבל אנחנו עדיין נאהב לנצח את השכונה הדרומית. יש לא מעט מקומות חמודים לשבת לשתות בירה או לנשנש משהו, אבל ברור שפלורנטין היא אבן שואבת למצטלמים מסיבה אחת בלבד: גרפיטי ואמנות רחוב. לפעמים מדובר באמנות אמיתית ולא פעם אלה קשקושים מקושקשים, אבל בכל מקרה זה נראה טוב בפיד. בחרתם להצטלם על רקע קיר עם ציורים? יש לנו בקשה אחת: תתנהגו בנימוס ונסו לשמור על השקט, כי בחלון מעליכם מישהו מתגורר.

סמטאות הנגרים
בקצה המערבי של השכונה יש סמטאות עם נגריות ובתי מלאכה שנמצאים שם כבר שנים. בין לבין יש כמה מהקירות הכי צבעוניים בכדור הארץ. העניין הוא די פשוט: בוחרים קיר, נצמדים לתמונה שווה ומדמיינים שאתם בכלל בברלין.