אני לוקץ', והאלבום הזה גס, בהמי, מעליב, פוגעני וגאוני

כל אישה רוצה בולבול ממוצע. לוקץ' וטירנגל (צילום: שני רייך)
כל אישה רוצה בולבול ממוצע. לוקץ' וטירנגל (צילום: שני רייך)

"ברגע ששמים אותנו בחדר עם אורי שוחט, כשיש לנו זמן פנוי, אינסוף אוכל ולא מעט סמים, מקבלים תוצאה מאוד מאוד מיוחדת" \\ ביקשנו מלוקץ' לכתוב על האלבום החדש שלו ושל טל טירנגל. יתכן שזו הייתה טעות

14 באוקטובר 2020

"אם היו הופעות היינו עושים סיבוב הופעות ענק אבל ב-2020, כמו שאתם יודעים, אפשר במקסימום להופיע במרפסת ואז לקפוץ ממנה"

נתבקשתי לכתוב אייטם על האלבום של לוקץ׳ וטל טירנגל, ״מיסטר לוקא ודוקטור טל". ובכן, חשבתי שהאלבום נהדר. אהבתי את כל השירים והפאנצ׳ים, הכתיבה של שני הראפרים-קומיקאים נהדרת, ההפקות מדהימות והסאונד מושלם בדיוק כמו שאורי שוחט יודע לייצר. אז מה הבעיה אתם שואלים? ובכן, אה, אני לוקץ׳.

כן כן, אני כותב אייטם על האלבום שלי ואיך שלא נהפוך את זה, אני לא אובייקטיבי, אבל יודעים מה? לעזאזל עם אובייקטיביות. אף אחד בעולם הזה לא אובייקטיבי, אף לא אחד. לכל אחד יש אג׳נדה, לכל אחד יש מטרה שהוא מזוהה איתה ולכל עיתונאי, ישר ככל שיהיה, יש פוזיציה.

 

אז נכון, אני לא אובייקטיבי, אבל זרמו אותי רגע, גם ככה אם יש משהו שאין בו מחסור השנה זה זמן פנוי. אני וטל טירנגל התחלנו להקליט חומרים לאלבום הזה מ-2015. עבדנו אצל אורי שוחט, וכל סשן נקרענו מצחוק ודירבנו אחד את השני להעלות את הרמה, גם בראפ וגם בהומור. משהו בחיבור שלי עם טל יצר מצב שבכל פעם שמישהו רצה טיפה לקחת צעד אחורה ולמתן יותר את ההומור, הצד השני פשוט שיכנע אותו לדחוף קדימה, כך שסיימנו עם יצירה מאוד מאוד קיצונית.

כמה קיצונית? לרוב אני רץ לשלוח את המוזיקה שלי למשפחה, אבל שירים כמו אחי קטן (שיר שמדבר על כמה אחי בן החמש אהוב על הבחורות) חתולאב (שיר אהבה בין חתול ובן אדם) ובולבול ממוצע (שיר על נושא אמיתי וכאוב) גרמו לי לבקש מאמא שלי שלא תשמע את האלבום הזה. זה אלבום שבנוי על שילוב ביני לבין טל טירנגל הגאון, ללא מעצורים בכלל, כמה שיותר הארדקור יותר טוב. היצירה הזו גסה, בהמית, לא פוליטקלי קורקט בשום צורה, מעליבה, פוגענית וגאונית, ואני אומר את זה במלוא חוסר האובייקטיביות.

"מיסטר לוקא ודוקטור טל" הוא מטאור שבא להשמיד את הקריירה שלנו, אבל על הדרך גם לסחוף את המאזינים עם שירי ראפ ממוקצעים, מצחיקים, מופקים מדויק, עם חריזה חזקה, פלואו מהפנט וקונספטים שיגרמו לכם לתפוס את הראש ולהגיד ״הוא באמת אמר את זה עכשיו?". אז כן, אמרנו את זה (ואנחנו אפילו לא מתחרטים). זה האלבום הכי מצחיק שעשיתי, כי ברגע שלוקחים את טל טירנגל ושמים אותו בחדר איתי ועם אורי שוחט, כשיש לנו זמן פנוי, אין סוף אוכל ולא מעט סמים, מקבלים תוצאה מאוד מאוד מיוחדת.

אייל שני אמר פעם "זה או הצלחה ענקית, או ככל הנראה, התרסקות איומה". ובכן, זאת ההצלחה האיומה שלנו. אני יודע שאם היו הופעות היינו עושים סיבוב הופעות ענק אבל ב-2020, כמו שאתם יודעים, אפשר במקסימום להופיע במרפסת ואז לקפוץ ממנה.

מה שכן, אני ממליץ לכם ולכן בשיא הכנות, לשבת בבית (או באוטו, או בבית הפנקייק) ולשמוע את יצירת המופת שלנו, כי אולי אני לא אובייקטיבי, אבל אני ראפר בן זונה ואני קומיקאי בן זונה, וטל טירנגל הוא ראפר וקומיקאי בן זונה ואורי שוחט הוא מפיק בן זונה ובכללי כולנו חבורה של בני זונות. חבורת בני זונות שהפילו את האלבום הכי חם שיצא בשנת 2020. ואם אתם חושבים שאני סתם עף על עצמי, אז אולי? אבל אם לא תאזינו לאלבום לעולם לא תדעו.

את יצירת המופת המלאה, "מיסטר לוקא ודוקטור טל", אתם יכולים לשמוע ולהוריד כאן.