בגט עם נשמה: לחם חביתה מגיע מנתניה לפופ-אפ בעזריאלי

כן, זהו האיש. לחם חביתה בנתניה. צילום: שי שושן גואטה
כן, זהו האיש. לחם חביתה בנתניה. צילום: שי שושן גואטה

כשויקי עזרא מסתובב בנתניה, בכל העיר מתלחששים זה האיש, שאת אהבתו מכניס לבגטים, גם לצעיר וגם לקשיש. כן זה הוא האיש. ואם עוד לא נסעתם לנתניה (גיבורי ישראל עשרים וארבעעע), עכשיו יש לכם צ'אנס לטעום הכל בתוך בגט המון פלפלצ'ומה, שקשוקה, חביתה, קבב, מרגז - ממש כאן בעזריאלי, וממש בעוד רגע. כל הפרטים בפנים

2 באוגוסט 2023

חצי השנה האחרונה מוזרה מאוד. הפיכה משטרית, חום איימים וכולם שרים להיט מדהים על שילוב בין לחם לחביתה שמגיע הישר מהמקום הכי לא צפוי – נתניה. גיבורי ישראל 24. מה לעשות, גם אנחנו נתפסנו בלחן היווני הקליט והפזמון הכי ממכר מאז "פאוץ'". וכנראה שלא רק אנחנו, כי ויקי עזרא – זהו האיש – מגיע לתל אביב, מצויד בלחם, בחביתה והמון פלפלצ'ומה.

החל ממחר (חמישי, 3.8), ויקי עזרא יגיע למתחם DNA שבקומת הכניסה למגדלי עזריאלי, במה שיהיה השלוחה הראשונה שלו מחוץ לנתניה. שם תוכלו לאכול את המנה המזומרת, ואולי סוף סוף להצליח להוציא את השיר הזה מהראש שלכם. הפופ-אפ יחל ב-11:00 בבוקר, וימשך "לפחות שבוע". ואם הייתם בין האנשים שהביטו על המחירון שתלוי בנתניה והזדעזעתם שחביתה בתוך בגט עולה 30 ש"ח (40 עם מרגז), אז צר לנו לאכזב אתכם – המחירים בתל אביב יהיו גבוהים מנתניה "בהתאם לעלויות התפעול הגבוהות בתל אביב". היי, יש מחיר לויראליות.

ויקי עזרא עצמו, הבעלים שכותבים עליו שירים (מטעמו), אמר כי הוא "שמח, גאה ונרגש לשתף שלראשונה אני יוצא מנתניה ומגיע לעזריאלי תל אביב. אני מגיע להכין לחם חביתה לכל מדינת ישראל". הצהרה קצת גדולה, אבל אנחנו בעד, למה לא. כי אם להאמין לשיר ויראלי מטיקטוק, שמענו שבסיום בטוח שנחזור בחזרה. הבטחות הבטחות.

פופ-אפ "לחם חביתה", החל מ-3.8 ב-11:00, מתחם DNA עזריאלי, דרך מנחם בגין 132