The Atom: לטעון את הסמארטפון בזמן רכיבה על אופניים

מתקן חדש לאופניים יאפשר לכם לשמור על סוללה מלאה גם בזמן הרכיבה. החיסרון: זה יעלה לכם 129 דולר

The Atom. צילום מסך
The Atom. צילום מסך
30 באוקטובר 2014

מתקן חדש מאפשר גם לרוכבי האופניים לטעון את הסמארטפון בעזרת רגליהם בלבד. למתקן קוראים The Atom והוא דומה באופן כללי לדינאמו רגיל, רק שבמקום להדליק פנס פשוט הוא מסוגל לטעון את הסמארטפון. המתקן משתמש באנרגיה קינטית שנוצרת מסיבוב גלגלי האופניים והוא הופך אותה לאנרגיה חשמלית שטוענת את הסוללה של המתקן שבתמורה מסוגלת לטעון את הסלולרי שלכם בעזרת כבל USB רגיל. המתקן מייצר אמנם התנגדות קלה, כך שיהיה קשה יותר לפדל, אך ההתנגדות היא כל כך מזערית עד כי סביר מאוד שכלל לא תרגישו בה.

חברת Siva Cycle טוענת שדרך נוספת לטעון את הסוללה היא בעזרת חיבורה לשקע חשמלי או למחשב, כך שניתן להתחיל את הנסיעה עם סוללה מלאה (של המתקן, לא של הסמארטפון). בנוסף טוענים בחברה כי ניתן לרכוש סוללות נוספות לכל מקרה. התקנת ה-The Atom פשוטה למדי ולא מצריכה עזרה מאיש מקצוע.

The Atom החל את דרכו כפרויקט מוצלח בקיקסטארטר בו גייס 126 אלף דולר (היעד המקורי היה 85 אלף דולר). הוא סיים לגייס לפני יותר משנה, אך רק בתחילת חודש נובמבר הקרוב, יתחילו המוצרים להישלח ללקוחות. מי שמעוניין לרכוש את The Atom, יכול לעשות זאת דרך אתר החברה במחיר של 129 דולר.