כל הלילה דיסקו: 8 אירועים מומלצים להשתולל בהם בלילה הלבן

שוב הולך להיות טירוף? רק אם בא לכם. לילה לבן בתל אביב (צילום: גיא יחיאלי)
שוב הולך להיות טירוף? רק אם בא לכם. לילה לבן בתל אביב (צילום: גיא יחיאלי)

אירועי הלילה הלבן עמוסים להתפקע, ולכו תמצאו מה בא לכם בול בין כל עשרות האירועים. בשביל זה אנחנו כאן עם המדריך המושלם לאלה שרוצים להתקרחן כל הלילה, לחגוג ולמצוא את עצמם בהופעות הכי טובות והכי מרימות. אספנו את כל האיוונטים שיעשו לכם את הלילה הכי לבן מזה זמן

אירועי הלילה הלבן של עיריית תל אביב-יפו, כידוע, מעוררים בכולנו חשש להמוניות ולרנדומליות, מין גרסה מהופכת של פומו שגורמת לנו לפחד מהיקלעות למקום הלא נכון בזמן הלא נכון. זאת לא באמת בעיה כי אנחנו יודעים בדיוק מה אתן מחפשות ואיפה בלילה הלבן אפשר להשיג בדיוק את זה. וכך, למשל, אם אתם צעירים ו/או קרחניסטים בנפשכם, במקום לגלול בבלבול בין עשרות אירועים שלא בטוח יתאימו לכם, אירגנו אתכם על תפריט אקסקולסיבי של הופעות ומסיבות שוות בחינם כדי שתוכלו לחגוג כמו שצריך את הלילה הכי לבן בשנה (או כמו שאתם קוראים לזה "סופ"ש סטנדרטי"). כך תחגגו כל הלילה מדרום העיר ועד צפונה:
>> בכל זאת רוצים את המדריך לכל אירועי הלילה הלבן? הנה הוא כאן

1. ראפ ראפ ראפ בדרום יפו

המרכז הקהילתי ששוכן באזור הכי דרומי בעיר מכין לכם ערב של שמחות וניגוני ראפ חסידיים עם הראפרים וובה שקל ופנחס. זהו דואט שיכול להתקיים רק בארץ הקודש. פנחס הוא ראפר חסידי, וובה שקל הוא ראפר ומפיק. ביחד הם סוחפים את הקהל והמאזינים בהומור, אירוניה ומילים משעשות עם שירים על חגים יהודיים, סוגיות חברתיות שאף אחד לא מעז לשיר עליהם ובאופן כללי אנקדטות על יהודים שמאחדות שתי תפיסות עולם שונות, אבל שיכולות להסתדר. מסר לפוליטקאים שלנו? הם כמובן יארחו מוזיקאים נוספים כמו להקת From Scratch, סטניסלב גנגסבורג, אדיק לוין ואמנים נוספים.כל הטוב הזה יקרה במרכז תרבות אניס, רחוב פעמונית 9, יפו ד', בשעה 19:00. הכניסה חופשית

2. חפלה אלקטרונית בדרום העיר

בבית הצעירים של שכונת התקווה מחכה לכם חפלה אלקטרונית שתרים את כל השכונה עם מוזיקה וגרוב שמשלבים בין כל העולמות.
יעלה חיים אוליאל ולהקת שפתיים עם מוזיקה מרוקאית עממית ורוק ישראלי, שינגנו לכם את מיטב שילובי המוזיקה שלא שמעתם מזה זמן רב.
בסוף הערב יקנח גם דיג'יי אופיר אבוטבול עם אלקטרו חפלה וסט מיוחד לכבוד ללילה הלבן. תכינו את הרגליים.
מחכים לכם החל מהשעה 21:00 ברחוב ורדיאל 7.

3. נמל יפו מארח: מלא הופעות שמחות

ריף כהן תעלה עם ההופעה הייחודית שלה "חור בלב", שתהיה כולה חגיגה מוזיקלית של הזמרת האהובה שמשלבת שלל רב של סגנונות כמו הפרסי, התורכי, המרוקאי, הצרפתי והמזרחי בעיקר של שנות ה-90. המופע יהיה כולו לב ושואב השראה מהסיפור האישי של ריף בעולם. תהיה תזמורת כינור, עוד, באס, ריק, דרבוקה ועוד מלא כלים שירימו לכם. אחריה על הבמה יעלו גם "חתולי רחוב" בחפלת קצב נוספת. מדובר בהרכב של השמחות שמקרב לבבות, שיוצר עם חומרים מקוריים וגרסאות מיוחדות של שירים שאתם מכירים. יחד עם שתי ההופעות המצוינות הללו, יעלו גם אלישע בנאי וייבגני צ'רקטוב שביחד או לחוד יתנו לכם בראש עם מוזיקת דאנס באווירה יפואית מזרחית. כל הקסם הזה מחכה לכם בנמל יפו, החל מהשעה 21:30, הכניסה חינם. 

ריף כהן מחכה לכם עם סודות מהלב. צילום: מיכאל ליאני
ריף כהן מחכה לכם עם סודות מהלב. צילום: מיכאל ליאני

4. לילה לבן של הופעות בגן הפסגה

במרחק הליכה קלילה מנמל יפו תמצאו את גן הפסגה המהמם, ובו תעלה תמרדה עם מופע השקה לאלבומה השלישי "ERTEVÉ", השם שניתן לה בלידתה, שמה המקורי לפני שעברתה אותו. ההופעה תהיה מלאה בגרסאות שלה לשירי עם ושירים מסורתיים אתיופיים יחד עם המוזיקה המקורית שלה. אם חשקה נפשכם לחזור לניינטיז, אז אחריה יעלו איפה הילד שחוגגים 35 שנים של רוק'נרול ויעלו למופע להיטים. כדי להשלים את החגיגה תגיע גם קרולינה, דיוות הגרוב הישראלית שתעלה עם מוזיקת סול, טריפ הופ, ים תיכונית ויכולות שירה אדירות. יחד עם הלהיטים הגדולים שלה, קרולינה תחשוף לראשונה שירים מתוך אלבומה החדש "ALL RIVERS". בנוסף לכל האמנים המוכשרים, תעלה גם דיג'יי זיו בראשי, התקליטנית העולה שתנגן לכם מגוון נדיר של מוזיקת רגאיי, מוזיקה ברזילאית, מבחר מזרח תיכוני יחד עם טכנו פרוע. כל היופי הזה בגן הפסגה, יפו העתיקה, מ-21:30. הכניסה חופשית.

תמרדה באה לחשוף את השורשים שלה (צילום: ליאור אלון ודייב שחר)
תמרדה באה לחשוף את השורשים שלה (צילום: ליאור אלון ודייב שחר)

5. לילה לבן של אינדי בפארק התחנה

זה הולך להיות אחד ממוקדי השמחה המרכזיים: האגדה הישראלית והעולמית קותימן יעלה גם כן על הבמה בפארק התחנה במופע להקה מלא. קותימן ממשיך לחקור את עולם המוזיקה ויעלה במופע כל כך מגניב שיגרום לכם כנראה לדמוע מטיב המוזיקה. לפני יעלה עוזי רמירז במופע חשמלי עם אנרגיות שיפרוץ את גבולות הז'אנר. על הבמה איתו ינגנו גם תומר צוק על קלידים ובונגוס, גלעד לוין על בס ובונגוס, מתן כספי על פרקשן ובונגס ואיתמר וינשטין על תופים ובונגוס. כן, יהיה הרבה בונגוס. ויהיו גם תקלוטים של דיג'יי נטע זאב שתרים את כולנו. בואו לרקוד מהשעה 21:00 בפארק התחנה, הכניסה חופשית

אירועי הלילה הלבן במתחם התחנה, 2019 (צילום: דורון סהר)
אירועי הלילה הלבן במתחם התחנה, 2019 (צילום: דורון סהר)

6. לילה שחור לבן בחוף בוגרשוב

הצטרפו אל אנשי החול וחובבי מסיבות היחפים שירקדו אל תוך הלילה עם הרבה מוזיקה שחורה. ינגנו לכם Ran the dj, שמוכר גם בשמו השני – DJ Nati Ayyy, שמכין לכם הרבה מוזיקה שחורה, עם שורשים אפריקאיים, שיעבור בין היפהופ להאוס פאנקי. על אותה הבמה יעלה גם שאזאמאט עם עיבודים חיים למוזיקה שחורה עכשוויות. וגם גברנד – הופעה שהיא כולה מסיבה אנרגטית שבאה להרים גבוהה ולעשות לכם שמח. כל הפלא הזה החל מהשעה 21:30 בחוף בוגרשוב. הכניסה חינם.

7. לילה לבן של דראג בגן מאיר

גן מאיר יהפוך בשעות הערב לזירת הדראג קווינז וקינגז של הלילה הלבן. יחכה לכם שם קרב הליפסינג הגדול בישראל שכולל 8 מלכות ומלכי דראג שיתחרו בתחרויות ליפסינג, שבסופן יקבעו השופטים וגם הקהל מי יהיה או תהיה המנצח.ת הגדול.ה של הערב. צוות השופטים מורכב מג'סיקה ווילד, כן כן זאת מרופול, לאנדן סיידר המנצח הגדול של תחרות הדראגולה, המלכה העל זמנית דיווה די ופלואיד סנואו – המלך ששמו הולך לפניו. על ההנחיה – המלכה האם – קיי לונג.

קיי לונג הולכת להנחות את הערב. צילום: אלעד ניסים
קיי לונג הולכת להנחות את הערב. צילום: אלעד ניסים

8. לילה לבן של Raw Tapes במוז"א 

כנראה המסיבה החמה של הלילה הלבן הזה: אחרי ההצלחה המסחררת של השתלטות התדר על מוז"א בשנה שעברה, גם השנה הולכים להמשיך את המסורת הטרייה הזאת ולפנק את חובבי המוזיקה שעל הקאטינג אדג'. הלילה כולו יוקדש לחגיגות 15 שנים ללייבל התל אביבי Raw Tapes, בתפריט שיכלול את מיטב התוצרת הביתית, אורחים מיוחדים ושותפים לחזון המוזיקלי והתרבותי וסוללה של דיג'ייז מקומיות וחרוצות במיוחד. מה בליינאפ? המון, קחו נשימה ארוכה: 

: The Alchemist (LA) ׀ Buttering Trio ft. Amir Bresler & Eyal Talmudi ׀ The Gaslamp Killer (LA) ׀ iogi ft. Folly Tree ׀ Rejoicer ft. Shuzin, Swissa, Jenny Penkin, Lava dome and Heffner ׀ Cohen – Special Milk & Honey set ׀ Maya Dunietz ׀ Masok ft. Teddy Neguse ׀ Nitai Hershkovits ׀ Daskal ׀ Shir Frum ׀ Noa Argov ׀ Mot ׀ Lily Haz
עוד פרטים וכרטיסים ממש כאן בקליק. מוז"א, חיים לבנון 2, החל מ-18:00