חם בלילה: קיץ של הופעות בפארק וולפסון ובשכונת התקווה

לוקיישן מושלם לשיטוטים. פארק וולפסון (צילום: שימוש חופשי)
לוקיישן מושלם לשיטוטים. פארק וולפסון (צילום: שימוש חופשי)

הליינאפ יפה וטוב, הבריזה תהיה מושלמת, והכניסה תהיה חינם. ספק אם יש דרך טובה יותר להימלט מימות החום מאשר הופעת פארק לעת שקיעה, וזה בדיוק מה שהולך לקרות כאן. משתתפים: ימן בלוז, רבע לאפריקה, פלד, עידן אלתרמן, איה כורם ועוד

הקיץ התל אביבי הוא תקופה קשה בחיים, ורק ערבי הקיץ התל אביביים יכולים להקל עליה במעט, אם זה עם בריזה לילית מהים או פיקניק לעת ערב בפארק. עיריית תל אביב-יפו מתגייסת לסייע בהקלה על החום ואין כמו הופעות לעת שקיעה כדי לשבור את השרב. במהלך חודשי הקיץ יולי-אוגוסט תקיים עיריית תל אביב-יפו סדרת הופעות בפארק וולפסון ובגן התקווה לאור השקיעה, בין האירועים: פעילויות והצגות ילדים, הופעות מוזיקליות ועוד.

בגן התקווה שבשכונת התקווה תתקיים סדרת אירועי קיץ לעת ערב תחת הכותרת "לילות של תקווה", וביניהן חפלה תימנית עם ימן בלוז (14.7, 19:00), ההרכב שפרץ לתודעה עם אלבום בכורה שגרף הצלחה מסחררת ובנה לו שם עולמי, עם מרקם מוזיקלי ייחודי שמשלב מוזיקה תימנית שורשית ופיוטים עתיקים לצד פאנק וממבו אפרו-אמריקאי בני זמננו; חגיגה יוונית עם היווניה (11.8, 20:00), הלוא היא לימור עובד שתיקח אתכם למסע מסעיר לחובבי הז'אנר היווני, וחפלה של מלך הקסטות (18.8, 18:00) עם ציון גולן, אבי סינוואני, פיני חדד, רינת בר ושוש רם.

בפארק וולפסון הדרום-מזרחי הפסטורלי תתקיים סדרת אירועי שקיעה תחת הכותרת "שקיעה בגבעה", וביניהם מסיבת קיץ עם רבע לאפריקה, פלד וכח ראסטה (12.7, 17:00), מופע מחווה לדיוויד בואי עם עידן אלתרמן ואלון נוימן (28.7, 18:30) במלאת 50 שנה לאלבום "זיגי סטארדאסט", ערב מחווה לאריק אינשטיין ויהודית רביץ  (10.8, 18:30) עם עלמה גוב, גיא רודוביץ' ואיה כורם, ומופע מחווה לאלבום המופת "הכבש השישה עשר" (16.8, 18:30).

>> פרטים נוספים על אירועי הקיץ בגן התקווה ובפארק וולפסון באתר העירייה, הכניסה לאירועים חופשית