הפרח הכי יפה בצפון: בר הלילי רוז חוזר אחרי החגים

לילי רוז (צילום: עמוד הפייסבוק של לילי רוז)
לילי רוז (צילום: עמוד הפייסבוק של לילי רוז)

לאחר תקופה של חוסר ודאות וקורונה, הבר השכונתי הוותיק שאפשר להגיע אליו בנעלי קיפי (אבל גם בפלטפורמות) יפתח שוב את דלתותיו ואת ברזי הבירה. אותנו זה מאוד משמח, וכנראה שגם אתכם

17 באוגוסט 2021

אין דבר שמשמח אותנו יותר מאשר בשורות טובות על הבוקר, וזה בדיוק מה שאנשי הלילי רוז מספקים לנו הפעם. לאחר תקופה לא קצרה של קורונה ואי ודאות, הבר המעולה מהצפון הישן הולך לפתוח שוב את דלתותיו ואת ברזי הבירה שלו אחרי החגים.

הלילי רוז נפתח ב-2005 ונחשב מאז בעיני רבים (וגם בעינינו) כשכיית החמדה של הצפון הישן – בר שכונתי מזן שכבר לא כל כך פשוט למצוא פה בעיר. ב-2014 המלצנו עליו כבר "השכונתי והכי לא מתיימר", וכתבנו כך: "בר שכונתי טוב הוא כזה שאפשר לרדת אליו בנעלי קיפי, אבל גם בפלטפורמות; כזה שאפשר לשבת על הבר ולספר למוזג התורן על חייכם המחורבנים, אבל גם להתחרמן מולו עם פרטנר מזדמן. בר שכונתי טוב הוא אחד שיודע להכיל, לסלוח ולשכוח. ומצד שני – הוא לא מזלזל בכם, ומפנק אתכם בשירות אדיב ובתפריט אלכוהול מספק. כזה הוא הלילי רוז, שהופך את חלקו הצפוני של אבן גבירול לקצת פחות מדכא, עם קהל משתנה ואווירה קולית".

אנחנו לגמרי עומדים מאחורי כל מה שכתבנו אז, ולאור התהפוכות שהשנה האחרונה העבירה אותנו מאושרים מכך שנוכל לחזור לשם ממש בקרוב. היידה לילי.
לילי רוז, אבן גבירול 148 (אבל אחרי החגים, כן?) לעמוד הפייסבוק

הלילי רוז. און אייר שוב מה שנקרא. מפייסבוק
הלילי רוז. און אייר שוב מה שנקרא. מפייסבוק