לך תצטיין: האפליקציה שתאפשר לדרג את החברים שלכם

יוצא לדייט? מראיינת שותפה חדשה לדירה? אפליקציית Peeple החדשה תאפשר לכם לקרוא דירוגי גולשים על אנשים, ולדעת האם אתם מכניסים לחייכם את הBFF הבא או את זה שיגרום לכם להתכרבל לתנוחה עוברית ולבכות

אפליקציית Peeple
אפליקציית Peeple
1 באוקטובר 2015

Peeple – אפליקציה חדשה שעתידה לצאת לשוק בחודש הבא תאפשר לכם להעניק ציונים לחברים שלכם ובעיקר את כל מי שלא בא לכם טוב בעין. האפליקציה דומה לאפליקציות דירוג שירותים אחרות, רק שבמקום לדרג בית עסק או נותן מקצוע – המשתמשים יוכלו לדרג אנשים.

כדי להשתמש באפליקציה צריך לדעת את מספר הטלפון של המדורג, ובמהרה הוא ימצא את עצמו ברשימה (השחורה, סביר להניח). לצאת מהרשימה או להוריד ביקורת שלילית – אגב, לא יהיו חלק מהאופציות של המשתמשים.

אחרי סיקרט והרשימה שמפרטת את כישורי המיטה של גברברי תל אביב שנאמר שהסתובבה בעיר, הגיע הזמן להתמקצע. מקימות האפליקציה אמנם כיוונו בתחילה להקים אפליקציה שתאפשר להן לגלות האם הזרים שבסביבת ילדיהן ראויים לאמון, אך ברור שהאפליקציה תגלוש במהירות למחוזות השיימינג. אמנם ישנה אפשרות לתת גם ביקורות חיוביות, אך כמו עם טוקבקים, סביר להניח שמי שיטרח להשתמש באפליקציה הם אנשים שצריכים להוציא קיטור.

יוצא לדייט? מראיינת שותפה חדשה לדירה? האפליקציה תאפשר לכם לגלות בקלות האם היא פסיכופטית עם עשרה חתולים או האם בדיוק כמוך – גם שומרת קופסאות חצי ריקות של אוכל במקרר במשך חודשים.

אפליקציית Peeple, כרגע בתכנון רק לאייפון, צפויה להגיע לאפ סטור בסוף נובמבר