למי שמפחד ולמי שמעז לצאת: המלצות בילוי ליום שישי ה־13

Yes העלו המון סרטי אימה למי שמפחד לצאת ביום שישי ה־13 ומעדיף לשקשק בבית. ולמי שלא מפחד להישחט ברחוב, קבלו כמה המלצות חמות לבילוי בחוץ

יום שישי ה־13
יום שישי ה־13

למי שמפחד לצאת

בית קברות לחיות

קשה להגיד שסרט האימה הקלאסי של מרי למברט מחזיק מעמד בתור סרט מפחיד, אבל הוא לחלוטין מחזיק מעמד בתור סרט מהנה. מבוסס על הרומן של סטיבן קינג (כמובן), שגם כתב את התסריט ולכן זה אחד העיבודים היחידים לסרטיו שקינג לא שונא (היי, "הניצוץ"!).

הבבדוק

אולי סרט האימה האפקטיבי ביותר שיצא בשנים האחרונות. "הבבדוק" מדויק כמו שעון ומעלה פחדים אימתניים בלב כל מי שאי פעם בילה במחיצתו של ילד (ובוודאי בלב של מי שגידל אחד). סרט שהולך לרדוף אתכם במשך הרבה לילות.

מיזרי

עוד עיבוד פנטסטי לסטיבן קינג. רוב ריינר עושה פניית פרסה בקריירה הענפה שלו לטובת מותחן מצמרר ואפקטיבי לחלוטין שעובד היטב בדיוק כמו ביום שבו הוא יצא ב־1990. ג׳יימס קאן האימתני עובר מלהלך אימים ב"סנדק" ללהיות מרותק למיטה למשך סרט שלם, בעוד שקת'י בייטס (שזכתה באוסקר על התפקיד) זוכה להתעלל בו כאוות נפשה.

הנוסע השמיני + מלתעות

באמת צריך לכתוב עוד על שניים מהסרטים הכי גדולים בתולדות האמנות השביעית? אם עוד לא ראיתם אותם, פשוט אל תגידו לאף אחד ותראו אותם מהר מהר, בשקט, בלילה.

בקתת הפחד + מת על המתים

ואם סרטי אימה הם בדם שלכם וראיתם כבר הכל, למה שלא תראו את סרטי הפרודיה על סרטי אימה? "בקתת הפחד" הוא פרודיה שנונה ומשעשעת על ז'אנר בקתת האימה הידוע שהולך לכיוונים בלתי צפויים לחלוטין, ו"מת על המתים" הוא הסרט הראשון ב"טרילוגיית הקורנטו" של אדגר רייט, ששום חובב קולנוע פופ עכשווי לא יכול להרשות לעצמו לא להכיר בעל פה.

yesVOD, 13.5־14.5

למי שמעז לצאת

מסיבות, הופעות וסטנד אפ לאמיצים

Jamie 3:26 באלפבית

דיסקו הוא דרך מצוינת להתמודד עם הפחד, וכידוע ביום שישי ה־13 הקרוב העולם יתמלא ברוחות ושדים. אז תהיו באלפבית כשזה קורה עם הדי.ג'יי Jamie 3:26 שינגן כל מה שנמצא בין דיסקו והאוס לאסיד.

אלפבית, אחד העם 54 תל אביב, 23:00

Pearson Sound בברקפסט

פירסון סאונד, הידוע יותר בשם רמדנמן, ושותפו של Ben UFO ללייבל Hessle Audio יגיע להרביץ את משנתו האוונגרדית והרקידה בתחתית של התחתית של רחוב רוטשילד.

ברקפסט, רוטשילד 6 תל אביב, 23:30

טל פרידמן – מופע יחיד

יותר מפחיד מסרטי אימה ביום שישי ה־13 זה לראות את הילדים שלכם מגיבים לפרצופים המוזרים שטל פרידמן עושה. אם אתם סדיסטים זה גם יכול להיות מצחיק.

צוותא, אבן גבירול 30 תל אביב, 22:00, 55 ש"ח

טל פרידמן ב"ארץ נהדרת"
טל פרידמן ב"ארץ נהדרת"

Erez בביטניק

הזמרת בעל הגרוב והאטיטיוד הנכון תעניק מופע חינמי בחנות התקליטים ביטניק זמן קצר אחרי צאת אלבום הבכורה שלה, “Proper Lady”, על גבי ויניל.

ביטניק, י"ל פרץ 18 תל אביב, 12:30, כניסה חפשית