לקראת יום התקליט: הפלייליסט של Men of North Country

לקראת אירועי יום התקליט בהם יופיעו, להקת מן אוף נורת' קאנטרי הרכיבו פלייליסט מיוחד לטיים אאוט

Men of North Country. צילום: איל ברוך
Men of North Country. צילום: איל ברוך

להקת מן אוף נורת' קאנטרי תופיע במסגרת ארועי יום התקליט של קול הקמפוס, לבונטין 7, מוזיקה נטו ו־ZUZZ Agency, שיתקיימו בלבונטין 7 בשישי ובמוזיקה נטו בשבת (17-18.4). לקראת ההופעה, חברי הלהקה בחרו עבור טיים אאוט כמה מהשירים האהובים עליהם.

יום התקליט הוא אירוע בינלאומי שנולד לפני שמונה שנים בניו יורק, ובו חוגגות חנויות תקליטים עצמאיות עם ריליסים מיוחדים, הופעות ופעילויות נוספות. בין המופיעים ביום התקליט בתל אביב תוכל למצוא גם את נועה בביוף, האוריונז, RPS Surfers, עמית ארז, גיטלה ועוד.

מן אוף נורת' קאנטרי על הבחירות:

"Curtis Mayfield – "Mighty Mighty Spade and Whitey

שיר מעולה מתוך אחד מאלבומי ההופעה הטובים שהוקלטו אי פעם. יש פה הכל – טקסט טוב (ורלוונטי גם היום), גרוב אדיר ובעיקר הרבה נשמה. (עונגי ציזלינג)

"Little Tony – "La Spada Nel Cuore

המוזיקה שלנו מושפעת, בין היתר, מסצינת המודז, שמצידה שואבת השראה מהסטייל האיטלקי של הסיקסטיז. לא פלא שטוני הקטן, וחבריו לפסטיבל סן-רמו האיטלקי, תופסים מקום של כבוד בפלייליסט שלנו. (עידו קרצ'מר)

"Sly & The Family Stone – "A Family Affair

תקווה ועצבות, סטייל, ריקוד, דמעה קצבית, דחוס יחד טוב. (ספי ציזלינג)

"(Unknown Mortal Orchestra – "Swim and Sleep (Like a Shark

השיר הכי טוב ששמעתי מזה הרבה זמן. מת על הלחן המתפתל והמפתיע שאיכשהו מצליח להישאר פופי, ועל אווירת הלואו-פיי שכל כך מתאימה לטקסט על בריחה והיעלמות לתוך ריק קריר ומתקתק.(יונתן יידוב)

"The Teardrop Explodes – "Reward

יש לפעמים רגעים בעולם הפופ, בעיקר האייטיזי, שבהם כוכבים מתיישרים וגרמי שמיים נעצרים. כשג׳וליאן קופ, חוצן מדופלם ואחד ההיסטוריונים ״הכבדים״ של עולם המוזיקה, מצליח לארוז מטען תרבותי עשיר – פוסט פאנק, פסיכדליה, כלי נשיפה, גרבי כותנה – ולהביא אותו לצמרת מצעדי הפופ, זה בדיוק רגע כזה. כשהוא עושה את זה בעזרת ביט נורת׳רן סול, זה נותן תקווה לעולם הזה. (ישיב כהן)