לראות ולא להאמין: הרגעים הבלתי נשכחים מהופעות חיות

הטרדות מיניות, שיר שנוגן 11 פעמים בהופעה והולגרמה של טופאק. הרגעים הכי הזויים ומוזרים שקרו בהופעות חיות בעולם

תום יורק (shutterstock)
תום יורק (shutterstock)
22 במאי 2016

מקל בתחת של מק דמרקו

בקו שבין אינפנטיליות לרומנטיקה, נניח שהיה כזה, מק דמרקו דוחף מקלות לתחת אבל גם כותב משפטים מטמטמים כמו "כל כך קשה להאמין במשהו שאף פעם לא יהיה". היופי הוא כשהנונסנס והדביליות לא בהכרח באים על חשבון המוזיקה. בכל אופן, רגעי שיא מדהימים של רקטום כואב מחכים לכם כאן:

לא מטרידים מינית בהופעה של סטיינד

דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שיוצאים לקראודסרף: לא לצאת לקראודסרף. הסיבות: פוטנציאל גבוה להטרדה מינית בתוספת סולן סטיינד, ארון לואיס, שיקבור מילולית את כל מי שיהיה שותף לאקט. "תקשיבו, אסהולז. הילדה הזאת בת פאקין 15, ואתם – פיסז אוף שיט – מטרידים אותה מינית". נשיקה לא מטרידה לארון לואיס על רגע מפכח:

מופע האיחוד של לד זפלין ב-2007

רוברט פלאנט, ג'ימי פייג' וג'ון פול ג'ונס – מיותמים מהמתופף ג'ון בונהם – התאחדו ב-2007, לראשונה מאז פירוק הלהקה בשנות השמונים. המופע נערך לזכרו של מנהל חברת התקליטים אטלנטיק רקורדס, אהמט ארטגון – כשעל התופים לא אחר מבנו של בונהם, ג'ייסון. כל מני רגשות, כאן:

ג'יי זי וקניה שרים את "Niggas in Paris" אחת עשרה פעמים ברצף 

הם בפריז, הם שחורים והם יכולים. 11 פעמים בוצע "Niggas In Paris" בהופעה המשותפת של קניה ווסט וג'יי זי. תנו לנו יותר אפיק מזה:

הריקוד האבסטרקטי על הגבעה

כדי שמופע יביא להתעלות נפש, צריך יותר מפרפורמנס מדהים. צריך קהל מדהים. שנת 2009 אמנם זכורה בעיקר כשנה שאחרי 2008, אבל היו בה גם רגעים חמודים ויוצאי דופן, כמו זה בפסטיבל סאסקוואץ' בוושינגטון – כשאדם החל לרקוד לצלילי סט ומשך קהל עצום למחול מטופש שהפך למסיבה המונית:

תום יורק עוצר הופעה בגלל מעריץ שהתעלף

2003 היתה השנה בה תום יורק עצר את שירת הייסורים שלו כדי לחלץ אדם מעולף מהשורות הראשונות ואז להמשיך לריקוד שמזכיר את האיש על הגבעה. דלגו לדקה ה-27:30:

ההולוגרמה של טופאק

קונספירציות יעשו מהראש שלכם עיסה, ולכן כדאי לשנן כבר עכשיו: טופאק מת. חוץ מהולגרמה שליוותה את סנופ דוג בפסטיבל קואצ'לה ב-2012, הוא איננו. תנו לטכנולוגיה להביס אתכם:

המתופף של וויזר תופס פריזבי

הגיע הזמן להעריץ את פטריק ווילסון. האיש שהוא גם מתופף וויזר וגם ממש ממש ממש טוב בפריזבי. הווידאו הזה, שצולם בזמן שהלהקה ניגנה את "Beverly Hills" – יהפוך תוך רגע לגיף, כי ברור שלא תצליחו להפסיק להריץ אותו:

פול מקרטני בסניקרס של קורט קוביין

דברים מוזרים קרו על הבמות במהלך ההיסטוריה, מוזרים כמו המיזוג המלאכותי (אך החשוב, שהרי נועד לגייס כספים לנפגעי הוריקן סנדי) של פול מקרטני עם חברי נירוונה השורדים, דייב גרוהל וקירסט נובוסליץ':

אקשן ברונסון מרפרפ מתוך שירותים כימיים

תאהבו אותו, כי הוא הראפר השמנמן-לבן הכי נחוש בסצנה. וגם כי הוא בחיים לא יפסיק מופע בגלל שלפוחית רגיזה. מיקרופון אלחוטי + תא כימי = אהבה: