OverWatch: בליזארד משיקה כותר חדש לאחר 17 שנה

בליזארד, החברה שהביאה לנו את וורקראפט, סטארקראפט ודיאבולו, משיקה משחק חדש בשם OverWatch שאמור להפוך למשחק הדגל החדש שלה

המשחק OverWatch. צילום מסך
המשחק OverWatch. צילום מסך
9 בנובמבר 2014

חברת בליזארד נחשבת לאגדה בתחום משחקי המחשב, לאחר שיצרה כותרים אלמותיים כגון וורקראפט, סטארקראפט ודיאבלו. כל אחד מהשילוש הקדוש של בליזארד קיבל מספר גרסאות ועדכונים, אך המפורסם שבהם הוא משחק ה-MMORPG (משחק רשת רב משתתפים) World of WarCraft שהפך למשחק הכי מצליח בהיסטוריה של התעשייה וגרף הכנסות של למעלה מ-10 מיליארד דולר. אולם, הביקורת המרכזית כלפי בליזארד מצד גיימרים, היא חוסר הגיוון, כלומר ההתעקשות להמשיך להתבסס על שלושה כותרים בלבד ב-20 השנים האחרונות, מאז יצא לאור משחק וורקראפט הראשון ב-94.

במהלך כנס Blizzcon שהתקיים בסוף השבוע האחרון, הכריזה בליזארד על הכותר החדש הראשון שלה מאז סטארקראפט (אותו השיקה לפני כמעט 17 שנים). למשחק החדש קוראים OverWatch והוא צפוי להיות יורשו של וורלד אוף וורקראפט כמשחק הדגל של החברה. OverWatch מזכיר את הסגנון של WoW, אך במקום להתרחש במציאות של ימי הביניים עם אורקים וחרבות, מדובר במשחק עתידני שמתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי ובו רובוטים ורובי לייזר.

עוד לא ידוע הרבה על המשחק, אך בבליזארד אישרו כי מדובר במשחק יריות בו משתתפים 12 שחקנים המתחלקים לשתי קבוצות. בנוסף נודע כי בכל מפה יהיו משימות ספציפיות, וככל הנראה לא יהיה DeathMatch Mode – מצב בו המטרה היא רק להרוג את כל שחקני הקבוצה היריבה. ההערכה היא שהשקת OverWatch היא ניסיון להתחרות באחד ממשחקי הרשת רב המשתתפים הפופולריים ביותר כיום, League of Legends, שהפך בשנים האחרונות לסנסציה עולמית.

עדיין לא ברור מתי ייצא המשחק לאור, אך בבליזארד טוענים שזה יהיה מהר יותר ממה שאנחנו חושבים. אם אתם לא יכולים לחכות ליציאת המשחק ורוצים להיות הראשונים לשחק בו, ניתן ללחוץ כאן בשביל להיכנס לרשימת ההמתנה לגרסת הבטא שצפויה לצאת בתחילת 2015.