מועדון ארוחת הבוקר: טרנד מסיבות הבוקר מגיע לתל אביב

ערים? ליין מסיבות בינלאומי למשכימי קום מגיע העירה ומזמין אתכם לחגוג עוד לפני שהחתמתם שעון במשרד

מועדון הברקפסט
מועדון הברקפסט
1 באפריל 2015

דמיינו את עצמכם רוקדים במועדון, מהרמוקלים בוקעת מוזיקה נעימה וסביבכם עשרות אנשים. עכשיו תארו לעצמכם שהשעה היא שמונה בבוקר, במקום בירות וצ'ייסרים מוכרים בבר קפה ומיץ תפוזים, ובתום המסיבה תתחילו בשגרת יומכם. הזוי? ממש לא. טרנד מסיבות הבוקר צובר תאוצה ברחבי העולם והגיע גם לתל אביב עם ליין מסיבות הבוקר של קהילת פלא. בקרוב תתקיים בארץ המסיבה הראשונה של ליין הבוקר הבינלאומי Daybreaker, שתתארח בברקפסט קלאב, כמה מתבקש.

את הליין יזמו שני צעירים מניו יורק, מתיו בריימר וראדה אגרואל. "האירועים נערכים כל פעם במקום אחר ואנחנו מתכננים לעבוד עם כמה מועדונים בעיר. הרגשנו שהברקפסט הכי מתאים למסיבה הראשונה", אומר בריימר. אירוע Daybreaker הראשון נערך בניו יורק לפני כשנה וחצי, ולאירוע שהתקיים בעיר בינואר השנה הגיעו יותר מ-500 איש. המיזם התפשט מניו יורק לערים נוספות, בהן לונדון, סאו פאולו וסן פרנסיסקו.

"אתה צריך להיות אדם בלתי רגיל כדי להשתחרר משגרת הבוקר, לקפוץ מהמיטה ולהגיע למסיבה – אבל זה מה שהופך את המסיבות האלו למיוחדות", מסביר דין גינסברג, שותף בפרויקט. באופן מסורתי נפתחות המסיבות בסשן יוגה החל מהשעה 6:30, ואחריו מסיבה על רחבת הריקודים. במסיבות הבוקר לא מוכרים אלכוהול ובמקומו תוכלו למצוא משקאות קלים, קפה וחטיפי בוקר.

Daybreaker TLV

14.4 במועדון הברקפסט, שד' רוטשילד 6, החל מ-6:30 בבוקר.

80-120 ש"ח לכרטיס.

לרכישת כרטיסים