אחורי הקלעים של "פרוזן 2" נחשפים בסדרת דוקו חדשה

ביום שישי הקרוב יעלה לדיסני+ דוקו בן שישה חלקים, שיציע הצצה למנגנון המשומן של מפעלי וולט דיסני. צפו בטריילר

מעריצי "פרוזן" ושאר חולי אנימציה – שימו לב: ביום שישי הקרוב (26.6) תעלה לשירות הסטרימינג של דיסני סדרת דוקו בת שישה חלקים, שתחשוף את אחורי הקלעים של יצירת "פרוזן 2" – סרט האנימציה הרווחי ביותר בכל הזמנים. הסדרה, שנקראת "Into The Unknown: Making Frozen 2", תעלה לדיסני+ עוד לפני הסרט עצמו.

הקרנת ניסיון של "פרוזן 2" (מתוך הטריילר של "Into The Unknown: Making Frozen 2")
הקרנת ניסיון של "פרוזן 2" (מתוך הטריילר של "Into The Unknown: Making Frozen 2")

הסדרה צולמה בערך שנה לפני עליית "פרוזן 2" לאקרנים, בנובמבר 2019. היא מציעה הצצה מרתקת למנגנון מרובה הגלגלים של מפעלי וולט דיסני: האתגרים, פריצות הדרך, טכניקות הציור, הדיבוב, השירה ואספקטים נוספים ומסקרנים ביצירת הסרט. לדוגמא, אחת האנימטוריות מספרת שצילמה את עצמה רצה כדי לצייר את תנועותיה של אלזה באופן האנושי ביותר שאפשרי.

מתוך הטריילר של "Into The Unknown: Making Frozen 2"
מתוך הטריילר של "Into The Unknown: Making Frozen 2"

"באנימציה כותבים תסריט, מקליטים אותו ואז חוזרים ואז חוזרים ללוח הרישום והכל משתנה באופן דרמטי", אומרת קריסטן בל, שמדובבת את אנה, בטריילר. משתתתפים נוספים מדברים על הלחץ העצום שביצירת סרט המשך, כשהמקור הצליח כל כך – ועל העובדה שזה לקח להם שש שנים. מתברר שבנקודה כלשהי הם התחילו להקרין את הסרט פעם בשלושה חודשים – כשהאנימציה היא עדיין קו שחור על רקע לבן – כדי לקבל פידבקים. אנחנו מתרגשים ברמות של נסיכה.