Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

אין יותר תירוצים: מהיום אתם יכולים לתרום מארזי מזון גם דרך וולט

מה הזמנתם היום? שליח וולט ברחובות תל אביב (צילום: Shutterstock)
מה הזמנתם היום? שליח וולט ברחובות תל אביב (צילום: Shutterstock)

אפליקציית המשלוחים הפופולרית משתפת פעולה עם ארגון לתת במבצע מיוחד, ותאפשר לתרום מארזי מזון לקשישים ומשפחות נזקקות בחנות מיוחדת דרך האפליקצייה, ואתם אפילו לא צריכים להוסיף טיפ או לרדת למטה ולאסוף מהשליח

26 במרץ 2023

אנחנו מאוד אוהבים לתרום כשאפשר, אבל חייבים להודות – לפעמים העצלנות מנצחת. בכל זאת, כדי לתרום צריך למצוא לאן, או לכל הפחות להגיד "כן" לקופאית, וזה דורש אנרגיה ותשומת לב ודברים נוספים שאין לנו אנרגיה להתחיל להתעסק בהם. זה עצוב, אבל זו האמת – כמה שיותר נח לתרום, כך נתרם יותר. לכן אנחנו שמחים לראות שבפעם השלישית אפליקציית המשלוחים האהובה עלינו כל כך Wolt (רק תראו את החשבון החודשי שלנו) מאפשרת לתרום לארגון "לתת" מנוחיות האפליקציה.

ואפילו לא צריך לחכות לשליח. שליח וולט (צילום: שאטרסטוק)
ואפילו לא צריך לחכות לשליח. שליח וולט (צילום: שאטרסטוק)

החל היום (26.3) ובמהלך כל חג פסח משתמשי Wolt (על מי אנחנו עובדים? זה כולנו) יוכלו לתרוםדרך חנות ייעודיתמארזי מזון שיועברו לקשישים ומשפחות נזקקות עבור ארוחות החג, באמצעות ארגון לתת ובשת"פ עם קבוצת פז, אשר דרכם יתרמו המוצרים. מארזי המזון הנ"ל מוצעים בשלושה טווחי מחירים לתרומה – 30 ש"ח, 50 ש"ח ו-100 ש"ח, כאשר כל מארז מכיל מגוון מוצרי מזון בסיסיים (למשל: שמן, רסק, עדשים, חומוס גרגרים, טונה, טחינה ועוד). וכן, בדקנו – אתם יכולים לתרום בעזרת קרדיט וולט, כך שהייטקיסטים שצוברים וצוברים – זה הרגע שלכם לזרוח.

מבט קצר על השנים הקודמות מעיד עד כמה התרומה הזו חשובה – בשנים הקודמות גויס סכום של כ-200 אלף ש"ח בכל סבב, ונתרמו עשרות אלפי מוצרי מזון. רוני אבירי, סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים של ארגון לתת, מסרה בהודעה לעיתונות כי "שיתוף הפעולה עם וולט, שכבר הפך למסורת מבורכת בחגים, הוא דוגמא מושלמת לאופן שבו חברה בעלת רצון אותנטי לעשייה חברתית בוחרת להשתמש בכוח שלה ובמוצר שלה, להתגייס ולגייס את קהל הלקוחות שלה למען אותה המטרה. זה קל, זה חכם וזה חברתי".

לתרומה דרך אפליקציית וולט

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!