מאירים ומרימים: טרנד מסיבות הבלאקלייט מגיע לתל אביב

מרוץ הלילה של תל אביב מתהדר השנה באחד הטרנדים הרותחים של עולם המסיבות העולמי - בלאקלייט. במה מדובר ואיך זה קשור לבננות?

24 בספטמבר 2015

הכירו את הטרנד הרותח בגזרת הבליינות הבינלאומית, שעושה עלייה אלינו ממש בקרוב – מסיבות "בלאק לייט". מסיבת בלאק לייט היא מסיבה שמוארת כולה בתאורת פלורסנט, אבל לא מהסוג המבאס הנמצא לעתים במעליות וגורם לכולנו להיראות רע, אלא צבעונית וזוהרת בחושך. חלל המסיבה עצמו הוא מתחם מוחשך וכהה עמוס בנורות המסננות אור רגיל ופולטות רק תאורה אולטרה ויולט (UV) שגורמת לכל החוגגים לא רק לעוף באוויר אלא גם לזהור תוך כדי.

אף מסיבת בלאק לייט שמכבדת את עצמה לא מסתמכת רק על תאורה עתידנית ובליינים סופר אנרגטיים, למרות שיש לכך יתרונות בולטים. כשמבוצעת נכון, מסיבת בלאק לייט היא מסיבת קונספט, בה כל הדקורציה של המסיבה, החל מהצ'ייסרים דרך השלטים לשירותים ועד לאקססוריז של הבליינים – כולם זוהרים בתאורת UV.

כדי לארגן מסיבת בלאק לייט ראויה חשוב לשמור על כמה עקרונות מנחים; הראשון הוא לארגן תאורה אולטרה סגולה ולא להסתפק בנורות כהות של 12 וולט, אלא להשיג מראש כמות מכובדת של נורות פלורסנט מאורכות 50-120 ס"מ של 40 וולט. החלל שבו עורכים את המסיבה חייב להיות שחור לגמרי כדי להשיג את האפקט הרצוי.

הכלל השני הוא שחייבים להתפרע עם האקססוריז. לא רק הצמידים המסורתיים לזרועות החוגגים שקניתם לחתונה בשוק לוינסקי, אלא ממש ללכת עד הסוף; כוסות מרגריטות זוהרות, פאות, כובעים, קשים, איפור פנים ולקים – כל החבילה ובלבד שתוודאו שהם מגיבים לתאורת UV.

הכלל השלישי הוא שמי טוניק שנחשפים לתאורת UV הם מי טוניק זוהרים, וזהו פריט מידע שחובה לחרוט על לוח לבכם. גם משקאות על בסיס חלב או שמנת מגיבים לתאורת UV בשלל צבעים זרחניים. זכרו: במסיבת בלאקלייט שווה – הכל כלול, גם הדרינקים, ולא במובן החינמי של העניין. למיטיבי לכת: בננות הופכות בתאורת בלאקלייט לפצצת אנרגיה כחלחלה.

היופי במסיבות הבלאקלייט, חוץ מהצבעים הזרחניים כמובן, הוא שהן חורגות מגבולות מסיבות הריקודים. הטרנד הרותח החדש בארה"ב הוא "ריצת בלאקלייט" – מסלול ריצה נודד מעיר לעיר באורך של 5 ק"מ לכל הרמות. במהלך הריצה לא רק שמרעיפים על המשתתפים פריטים זוהרים, גם בוזקים עליהם לאורך המסלול "אבקת בלאקלייט" כך שבתום 5 קילומטרים הם מסיימים פחות או יותר כאצנים היפים בעולם.    

תל אביב היא לא עיר שנותנת לחגיגות מהסוג הזה לפסוח עליה, והשנה במרוץ הלילה של Coca Cola Zero תל אביב שיתקיים ב-20 באוקטובר, החליטו שהגיע הזמן שהעיר שהיא חזית המסיבות של המזרח התיכון תיישר קו עם הטרנד הבינלאומי. בדיוק בגלל זה, מארגני המירוץ דואגים לכם ללוק זוהר, תרתי משמע, למעט כמובן אגלי הזיעה הלוהטים שתגירו.

השנה מסלולי המירוץ יוחשכו לגמרי למעט פנסי UV שיפוזרו לאורך המירוץ ויאירו לרצים את הדרך. לכל משתתף יחולקו חוץ מאקססוריז שווים של כובעים, משקפיים זוהרים וצמידים גם ערכה הכוללת חולצה עם כיתוב אולטרה סגול ופחית קוקה קולה זירו אישית בעלת שם ו"מספר חזה" המוטבע על גבי הפחית, ויהפכו את היפים והמתאמצים לחלק ממיצג האורות המרהיב של המירוץ. בנקודת הסיום במתחם הספורטק תחכה למשתתפים ולמעודדים מסיבת בלאקלייט זרחנית ולוהטת שתאיר את הקונספט של "עיר המסיבות" באור חדש.

 

מרוץ הלילה של תל אביב
יום שלישי, 20 באוקטובר
מיקום: ספורטק, תל אביב
הזנקה: גשר אבן גבירול (ליד רוקח)
אורך המסלול: 10 ק"מ
רישום: 180 ₪ עד ל-12 באוקטובר

לאתר