מתחממים לעל האש: אספנו את מארזי יום העצמאות השווים ביותר

אפשר קבב? (צילום יח"צ גרקו)
אפשר קבב? (צילום יח"צ גרקו)

אנחנו מקווים שאתם כבר מחממים את היד המנפנפת, כי אתם כבר יודעים מה חגיגות 75 שנה למדינה אומרות - על האש, ועכשיו. כדי לחסוך מכם את כאב הראש של ארגן כל ההפקה שלפני, אספנו עבורכם מארזים שיסדרו לכם את המנגל: בשר, דגים, גריל יווני, מארזים טבעוניים וגם (איך לא?) אלכוהול על טהרת הכחול לבן

23 באפריל 2023

לנפנף בגדול | בשארה חינאווי

מתכננים אירוע רב משתתפים? מארז MEATBOX BY THE BUTCHER של מומחה הבשר בשארה חינאווי יסגור לכם הפינה במינימום התעסקות: שיפודי נתח קצבים, ק"ג קציצות קבב, נקניקיות בדואיות/מרגז/ צ'וריסו, שיפודי פרגית, שיפודי אנטריקוט יקיטורי וטיבון טלה בכמות המספיקה לארח 25-30 איש. המחיר 1,000 ש"ח. נשמע מבהיל, אבל אם כל אחד מהמוזמנים יתרום סכום שווה ערך למנת שווארמה, יישאר לכם עודף לאלכוהול.
להזמנות

השם מחייב. בשארה חינאווי (צילום אסף קרלה) 
השם מחייב. בשארה חינאווי (צילום אסף קרלה) 

מנגל יווני | גרקו

חוץ מדגל כחול-לבן, יש לישראלים וליוונים עוד משהו משותף – אהבה לבשר על האש. מארזי הבשר המתובלים בגרקו דלי שואבים השראה ממסורת הגריל היווני בתיבול ובכל מה שמסביב, ותוכלו להשיג אותם במספר גדלים והרכבים: על האש יווני (6-4 אנשים) – כל מה שהכי יווני, טעים ושמח בארוחת על האש כולל מפה ואוזו, פיתות יווניות, סלטים וממרחים, סובלאקי קבב ופרגית וגלידת יוגורט יווני לקינוח (680 ש"ח); ארוחת גירוס זוגית (280 ש"ח) וסל פיקניק יווני לארבעה אנשים (580 ש"ח). יאסו.
להזמנות

גרקו עד המנגל (צילום אנטולי מיכאלו) 
גרקו עד המנגל (צילום אנטולי מיכאלו) 

אלופי הגריל | מרינדו

שיתוף פעולה חגיגי שיזמה רשת הבשרים עם נבחרת בשלנים מומחים הופך את יום העצמאות מסתם מנגל לארוחה דליקטס. המתכונאים עז תלם, רותם ליברזון, דור פלג ובן שי התנסו בנתחים מיוחדים והרכיבו מרינדות מקוריות שמדגדגות את התיאבון: שורט ריבס במרינדת דבש ותבלינים אסייתים, פיקנייה במרינדה ים תיכונית מעושנת,  שיפודי טלה במרינדת בלסמי, סויה ומייפל ופלאנק סטייק במרינדת סילאן, שמן זית ותבלינים אקזוטיים (149\129 ש"ח לק"ג, 119 ש"ח מבצע באתר ובסניפים). המהדורה המיוחדת תימכר עד סוף השבוע שלאחר החג (29.4) ומהיכרותנו עם הנפשות הפועלות כדאי להקדים ולהזמין.
ה' באייר 2 פינת ז'בוטינסקי 120, בטלפון 050-3993810 באתר ובוולט

"אלופי הגריל". שיפוד טלה במרינדת בלסמי, סויה ומייפל. צילום: אנטולי מיכאלו
"אלופי הגריל". שיפוד טלה במרינדת בלסמי, סויה ומייפל. צילום: אנטולי מיכאלו

ממרוקו באהבה | סוליקה

במעדניה של שף אבי ביטון מתכוננים ליום העצמאות עם שלל סלטים ובשרים בווייב מרוקאי שמח: מאשוויה מירקות שרופים, טחינצ׳ומה – טחינה חריפה אש עם שום, עשבים ופלפלצ׳ומה, חומוס פטריות הדור החדש עם בצלים חרוכים ועשבי תיבול וחציל מרקש באריסה ושמן זית. למנה עיקרית תוכלו להזמין בשרים במארזים, למשל מרגז ברברי מתובלות באריסה חריפה ותבלינים מהמגרב (69 ש"ח), המבורגר אנטיקוט וואגיו (89 ש"ח) והקבב של סוליקה (79 ש"ח).
הזמנות בטל' 03-9595525 ובאתר

עצמאות בסוליקה (צילום יח"צ)
עצמאות בסוליקה (צילום יח"צ)

מנגל ימי | ג'קו דייגים

אפי אללוף, הבן של ג'קו המיתולוגי, מציע לחגוג את יום העצמאות על טוהרת הים עם מארז ובו 4 יחידות פילה לברק או פילה דניס מוכן למנגל, שיפודי סלמון, סביצ'ה סלמון לפתיחת האירוע ותבלין הבית לדגים על האש. 249 ש"ח.
יאשה חפץ 9, 050-5444088

מארז העצמאות של ג'קו דגים. צילום: מאיה אגסי
מארז העצמאות של ג'קו דגים. צילום: מאיה אגסי

בלי בשר 1 | רידיפיין מיט

לכבוד יום העצמאות פוצחת יצרנית הבשר החדש במהלך משמח ועולה על מדפי השופרסל. בסניף הקרוב למקום מגוריכם תוכלו להשיג מעתה המבורגר, קבב בסגנון טלה, נקניקיות, בשר טחון ובשר מפורק בלי אף נקיפת מצפון (33-41.90 ש"ח).

קרוב ונגיש. רידיפיין מיט בשופרסל (צילום יח"צ)
קרוב ונגיש. רידיפיין מיט בשופרסל (צילום יח"צ)

בלי בשר 2 (אבל המון דברים טובים) | The Lux

לנמנעי-בשר שלא מוצאים את עצמם במנגל סטנדרטי מציעה מעדניית דה לוקס משוק צפון המון דברים טובים לפתוח איתם שולחן: מארז חוגגים בגדול ובו סלט קינואה, טאבולה, כרוב עם גרוב, חומוס שעועית לימה, טחינה ירוקה ועוד, ובייגל'ה ירושלמי מתובל לניגוב (390 ש"ח). חשים צורך לתגבר את הנ"ל? הוסיפו לרשימה שיפודי סלמון במרינדה וקבב דג לבן עם ירוקים ולימון, בקבוק יין ישראלי (75-139 ש"ח) ועוגת ביסקוויטים שרהל'ה הולכים (82 ש"ח).
ראול ולנברג 20 ובמשלוח

דה לוקס (צילום דוד מויאל)
דה לוקס (צילום דוד מויאל)

בירת גיבורי על | כביר X בירבזאר

ולאחר שסיימנו את ענייני האוכל צריך לחשוב על שתייה, ומה מתאים למצב הנוכחי יותר מאשר כביר – שת"פ בין מבשלת גיבורי העל – Six Pack והבירבזאר. כמיטב המסורת של הסדרה, כביר נקראת על שם מבשלת הבירה השנייה שהוקמה בארץ בשנת 1942 ואף שימשה כעמדה של ההגנה במלחמת העצמאות. התווית המאוירת מוקדשת לשועלי שמשון, הסיירת הממוכנת האגדית של חטיבת גבעתי בתש"ח. והבירה עצמה? לאגר בהירה וכשותית שתבוא טוב במסיבה וליד המנגל.  15 ש"ח לבקבוק.
להשיג בחנויות המתמחות, בברים (מחבית) ובאתר הבירבזאר 

בירה כביר(ה) (צילום יח"צ)
בירה כביר(ה) (צילום יח"צ)

הכתר כבר בפנים | מלכה ג'ין

בירה כבר יש, וכעת משהו יותר חזק ואלגנטי שקשור בעקיפין למשקה הזהוב: מלכה ג'ין, הג'ין הישראלי הראשון שהבסיס האלכוהולי שלו מזוקק מבירת קראפט מקומית, מלכה בהירה. איזון הרמוני בין טעמי דגנים, עץ ותפוז לא חמק מעיני השופטים בתחרות WORLD GIN AWARDS היוקרתית וזיכה את מלכה ג'ין במדליית זהב בקטגוריית ג'ין מודרני. גאווה ישראלית שראוי להרים לה ביום העצמאות. 220 ש"ח.
להשיג באתר

מלכה ג'ין (צילום אנטולי מיכאלו)
מלכה ג'ין (צילום אנטולי מיכאלו)