הרשימה השחורה של נהגי המוניות: Gett תחל להעניש מבריזנים

אפליקציית המוניות Gett הודיעה כי תגבה עמלת שירות בסך 10 ש"ח על הזמנות שיבוטלו. במקביל, ב-Uber יאפשרו לכם לראות בקלות את הדירוג שניתן לכם על ידי הנהגים

(צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)
30 בספטמבר 2015

פעם אנחנו היינו בעלי השררה. נהגי המוניות ידעו היטב – מי שיכפה עלינו את חפירותיו ידורג בהתאם. מי שתופס אותנו בדיוק ביציאה מהמקלחת – ייענה בביטול ההזמנה. אך החל ממחר (1.10) מאזן הכוחות ישתנה, כאשר Gett תחל לגבות עמלת שירות שערכה 10 ש"ח על ביטולי ההזמנות. "עבודות הרכבת הקלה בתל אביב יצרו מפגע תחבורתי וכפו על כולנו מציאות חדשה", נמסר לטיים אאוט מ-Gett. "בשינויים שאנו עושים על מנת להעלות את זמינות המוניות נכללת עמלת שירות בגין ביטול נסיעה. הביטול ייחשב רק לאחר 3 דקות מהרגע שנהג יצא לכיוון הנוסע והלקוח יחויב רק לאחר מספר ביטולים. המהלך נועד לייצר לנהגים תחושת בטחון אחרי שהם מקבלים קריאה ועומדים בפקקים".

באפליקציה המתחרה Uber נהנו הנהגים מאז ומתמיד מן האפשרות לדרג נוסעים. לאחרונה השיקו באפליקציה פיצ'ר שיאפשר לכם לגלות בזריזות מהו הדירוג שניתן לכם: כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לדף החשבון שלכם באפליקציה, לבחור באפשרות הרלוונטית ולבדוק את הדיווח שיגיע במייל. לא שיתפתם פעולה עם הדאחקות של הנהג? צפו לתגובת נגד.