Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

מגה שיק

קולקציית הנעליים של שומייקר אולי לא תלווה אתכן באופן יומיומי, אבל פאן בטוח יהיה לכן

קולקציית שומייקר. יח"צ
קולקציית שומייקר. יח"צ

מה הופך נעליים למוצלחות? אפשר שהתשובה לכך, בעיקר בשוק המקומי, היא נעליים שמעניקות תחושה של עילום שם, כלומר נעליים שחורות, אפורות או חומות היכולות להתמזג במלתחה, במראה או במדרכה; מגפיים שאפשר ללבוש עונה אחר עונה בחורף הקצר שיש פה.

הנעליים שמייצרת ענבר יוספון תחת המותג שומייקר הן לא כאלה, לפחות רובן לא. ליוספון יש נטייה לחומרים ראוותניים אם כי לא יוקרתיים – חומרים שמביאים עמם תחושה של דיסקו ואף של טראש. מדובר בטקסטורות שונות של עורות נחש או דג, לא פעם בגוונים חזקים או בהתכה של צבעים שונים זה בזה. העובדה שהמותג חגג השנה עשור לקיומו בשוק האופנה ההפכפך של תל אביב, היא הוכחה לנחיצותו של הפאן שיוספון יוצרת עבור לקוחות שרוצות ומוכנות להשקיע בנעלי מעצבת שלא ישרתו אותן עם כל תלבושת.

שומייקר2-P

בקולקציית החורף החדשה שלה היא לא מנמיכה את הווליום ומציעה מגפונים עם אימום שפיצי בעלי גוף שמנת, לשונית בצבע צהוב חלמון ושרוכים לבנים דקיקים, מגפוני זמש חומים עם שרוכי בד עבים בגון אולטרה ויולט ונעלי עקב בעלות מפתח רגל אסימטרי בדפוס פיתון חום, שיכול להיראות שיקי להפליא גם מחוץ לרחבת הריקודים.

640־1,100ש"ח

להשיג במתחם התחנה ובקניון רננים

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!