קול גדול: מיטב המדבבים בישראל נרתמים להרגיע בקולם את הילדים

ספיידי, תציל אתנו. ספיידרמן סדרת האנימציה. צילום מסך
ספיידי, תציל אתנו. ספיידרמן סדרת האנימציה. צילום מסך

בוב הבנאי, מאשה והדב, סמי הכבאי וספיידרמן יצילו את המצב: יוזמה מתוקה של כמה משחקני הקול המרכזיים בישראל, שנרתמים להרגעת ילדי ישראל עם הקלטות מעודדות בקול של הדמויות שהם מכירים ואוהבים. כל אחד תורם איך שהוא יכול

9 באוקטובר 2023

הימים הלחוצים האלו משפיעים על הרבה, אבל אחד הדברים המאתגרים ביותר הוא התיווך של המציאות לילדים – על אחת כמה וכמה אם חוו או ראו אירוע טראומטי. ובשל המצב הלאומי, אנשים רבים נרתמים לעזרה בכל דרך שהם רק יכולים, עם איזה יכולת שיש להם. גם אם זה רק הקול.

הפעילות החלה כיוזמה פרטית של כמה מדבבים, והתפשטה בקהילה ורוכזה בפוסט פייסבוק של עידן זילברמן, שעבד כמפיק באולפן דיבוב, והחליט לאסוף את כל ההצעות הרבות – ויש לא מעט. כמעט 60 שחקני דיבוב נרשמו בפוסט המדובר, כאשר לכל אחד מהם מצויין קרדיט אחד או שניים, אך בפועל מדובר במאות דמויות שרק מחכות לשלוח הודעה מחזקת לילדים שלכם.

עריכה: בסוף הפוסט יש רשימה של האנשים היקרים שהצטרפו ליוזמה, בצירוף דמות אחת/שתיים שדיבבו, מוזמנים לחפש את שמם באתר…

Posted by Idan Zilberman on Sunday, October 8, 2023

בין הדמויות שמהן תוכלו לקבל הודעה נמצאות: בוב הבנאי, סקווידוויד, חטפני, סמי הכבאי, בת הים הקטנה, סקיי, צ'ייס, ספיידרמן, סנופקין ועוד המון, כמו גם דמויות מאינספור סדרות נוספות. זה אמנם לא הדבר הכי דחוף, אבל גם לשמור על התקווה והנפש של הילדים שלכם זה חשוב, וכל הירתמות למורל המקומי חשובה.