מדברים על אריק: נפרדים מהערפד הכי לוהט על המסך

"דם אמיתי" חוזרת לסיבוב אחרון ומסמנת את סוף עונת הערפדים. פייר, לא נתגעגע לאף אחד חוץ מאלכסנדר סקרסגארד, שמוזמן לשתות לנו את הדם עם קשית. איפה נראה אותו השנה?

אלכסנדר סקרסגארד. צילום: יח"צ
אלכסנדר סקרסגארד. צילום: יח"צ
19 ביוני 2014

ביל הערפד חד ההבעה לא ראה את זה מגיע. אלכסנדר יוהאן חלמר סקרסגארד הראשון, שמגלם את אריק נורת'מן, ערפד די משני בעונה הראשונה של "דם אמיתי", הפך אט אט לגבר האמיתי בסדרה. בסוף העונה החדשה והאחרונה יזדכה סקרסגארד על הניבים כשהוא בשיאו – כיום הוא אחד השחקנים המבוקשים ביותר בהוליווד, עם ליהוק לגרסה קולנועית חדשה ל-"טרזן" שיביים דיוויד ייטס וצפויה להגיע למסך ב־2016, תפקיד לצד מריל סטריפ וקייטי הולמס בסרט העתידני "The Giver" והופעה בסרט נוסף לצדה של קירסטן וויג. בזמן הזה לוהק ביל (סטיבן מויר) לתפקיד קפטן פון טראפ באדפטציה הטלוויזיונית של NBC למחזמר “צלילי המוזיקה". אופס.

סקרסגארד, 38, 1.94 מ' של גנים נורדים משובחים, מגדיר בכל פרק מחדש את המושג "רותח" בסצנות סקס מסמרות שיער ערווה. הוא בן למשפחת שחקנים שבדים (אביו שחקן מוכר וכך גם שלושה מתוך ששת אחיו), ואת הקריירה שלו התחיל כבר בגיל 8. בקולנוע האמריקאי הוא הופיע לראשונה בתפקיד ראשי ב־2013 בסרט "העיניים של מייזי". עוד קודם לכן הוא מצא עצמו מככב בקליפ ל-"פפראצי" של ליידי גאגא והיו גם תפקידי משנה ב"זולנדר", "אנשי הקש" וב-מלנכוליה" של לארס פון טרייר.

ב-"דם אמיתי" הוא בכלל התמודד על התפקיד של ביל. הא, צחוק הגורל. עוד ברזומה שלו: 15 חודשים בצבא השבדי. הרי לכם פתיחה מעניינת לסרט פורנו. אפרופו פורנו, סקרסגארד מספר בראיונות שבצילומי "דם אמיתי" הוא מעדיף להיות היי בנטורל ומסרב להשתמש בגרב לצורכי הסתרה. וכן, גם הוא היה מועמד לשחק את כריסטיאן גריי בסרט "50 גוונים של אפור".

עד 2011 היה סקרסגארד בן זוגה של השחקנית קייט בוסוורת'. מאז לא יודעים אתרי הרכילות לדווח על זוגיות משמעותית בחייו, ובפסטיבל קוצ'ואלה האחרון הוא הסתובב עם אחיו ביל. לא, לא ביל הערפד.

דם אמיתי בימי שני החל מ־23.6 ב־4:00 וב־22:00 בערוץ yes oh HD וב־yes VOD