הערב: מדיטציה המונית נגד ההפיכה עם דאנה איבגי ושקמה ברסלר

בואו נעשה קצת שקט. מדיטציה בקפלן (צילום: דינוזאאורה)
בואו נעשה קצת שקט. מדיטציה בקפלן (צילום: דינוזאאורה)

מותשים? עייפות? צריכים וצריכות קצת שקט ושלווה פנימית בתוך כל הרעש של ההתנגדות להפיכה? אירוע מדיטציית המונים עטור כוכבים יתקיים ברביעי (19:30) בכיכר הבימה, יסייע לכם להצטייד בכוחות נפשיים לעתיד וישמור על ישראל דמוקרטית. לקוות מותר וכדאי

אחרי 15 שבועות של התנגדות נחושה, אמיצה ואדירת מימדים להפיכה המשטרית, גם המפגינים המתמידים והמסורים ביותר צריכים קצת שקט ושלווה לנפש. הבעיה היא שעם כל הנחישות והעירנות הדרושים למאבק הזה, קשה מאוד למצוא את הרגע המתאים לייצר בו את השקט הזה, כי אין רגע כזה. בדיוק בגלל זה יערך מחר (רביעי, 19:30) בכיכר הבימה אירוע תחת הכותרת "בלי לחץ" בהנהגת הוצאת הספרים הכיפית "רדיקל", ובמרכזו מדיטציית המונים שמטרתה לתדלק את מנוע המחאה בקצת אנרגיות טובות.

May be a cartoon of text

>> שימושי: איך להתמודד עם הלחץ הנפשי של ניסיון ההפיכה?

ב"רדיקל שיריינו לטובת האירוע ליינאפ מבטיח של נואמים ומודטים, בכיכובה של מנהיגת הדגלים השחורים שקמה ברסלר, יחד עם דאנה איבגי, ובהובלתם של כוכבי סצנת המדיטציה ג'רמי פוגל וחגית הרמון (לוסי איוב חולה ולא תגיע, לצערכם). "האויב הגרוע ביותר הוא הייאוש. עלינו להמשיך לקוות", מצטטת ההזמנה את המאסטר תיך נאת האן ("זן ואמנות הצלת הפלנטה"), ובקבוצות הווטסאפ של המחאה מקדמים את האירוע עם המסר שמטרתו היא "לצייד אותנו בכוחות נפשיים לקראת העתיד".

כאן הכל התחיל. הפגנת המטריות, כיכר הבימה, ינואר 2023 (צילום רחפן: אמיר גולדשטיין)
כאן הכל התחיל. הפגנת המטריות, כיכר הבימה, ינואר 2023 (צילום רחפן: אמיר גולדשטיין)

בהוצאת הספרים מבטיחים "מיינדפולנס ואופטימיות רדיקלית בדרך לעולם טוב יותר" ואף מגזימים עם "התכנסות פורצת גבולות אל עבר הטוב המשותף", אבל עושה רושם שמזג האוויר יהיה נפלא ומדיטציה המונית תחת כיפת השמיים אולי לא תבטיח ישראל דמוקרטית, אבל לפחות תייצר לכם כמה רגעים של שקט פנימי ותחושת שותפות ובימים כאלה גם זה לא מעט.
>> בלי לחץ, מדיטציית המונים בכיכר הבימה, רביעי 19.4 19:30, עוד פרטים בעמוד האיוונט