המסעדות והברים שאסור לפספס בברצלונה

למי שיכול להרשות לכיס שלו כוכב מישלן, למי שפוחד לפספס ולמי שמתגעגע הביתה: המסעדות והברים המומלצים בברצלונה

Bar Rufián
Bar Rufián

לעשות ורמוט

ורמוט הוא משקה אפריטיפי מתקתק, ו"לעשות ורמוט" זה טרנד חזק בקרב המקומיים, שמשמעותו ללכת להשתכר בצהרי יום שבת או ראשון אם יש לכם FOMO על הלילה שבו נשארתם בבית. השכונה שמפורסמת בוורמוטים היא Sant Antoni. אופציה טובה אחת היא, למשל, ליין היורוטראש בבר רופיאן בצהרי יום ראשון.

Bar Rufián, Nou de la Rambla 123

A Tu Bola

לנו יש פלאפל ולברצלונאים יש A Tu Bola, מזללה שהקונספט שלה הוא הכנת כדורים מהכל – דגים, ירקות, בשר, עוף – בטעמים שונים. הדמיון לפלאפל לא מקרי – מאחורי המסעדה עומדות זוג ישראליות, והשפית שירה בן שטרית מספרת שהיא הושפעה מהסירים המרוקאיים של אמה. המטבח הפתוח שבלב המסעדה המפוצצת תמיד מוסיף לאווירה. מחיר: 2.95־9 אירו

Carrer Hospital 78

לפרטים נוספים

Dos Palillos

השף המעולה אלברט ראוריץ', יוצא מסעדת אל בולי האגדית, משלב מטבח אסייתי סופר חדשני ויצירתי עם מסורת ההגשה של הטאפאס. המסעדה הקטנטנה, שגרפה לא מזמן כוכב מישלן, היא למעשה בר אחד גדול שסובב סביב המטבח, מה שמאפשר אווירה משוחררת ודינמית יותר ממה שנהוג בדרך כלל במסעדות ברמה הזאת.

מחיר: 20.5־73.5 אירו

Carrer d'Elisabets 11

לפרטים נוספים

És temps de figues! Vine i tasta el nostre kuzumochi de figues amb crema de soja i sucre de canya!

A photo posted by dos palillos (@dospalillos) on

33/45

מוצאים את עצמכם כל חמישי ב"אוצר"? אז בברצלונה לכו ל־33/45, הבר הרטרואי המושלם לג'ין אנד טוניק של אחרי ארוחת ערב. אווירת פורטלנדיה מוגזמת, הכוללת ספות של סבתא, ניאונים לרוב ומוזיקה נוסטלגית מהניינטיז. אופציה נוספת למיטיבי לכת היא Cassette Bar.

33/45, Joaquín Costa 4

לפרטים נוספים