10 מלונות מומלצים בברצלונה

מלונות בברצלונה. צילום: שאטרסטוק
מלונות בברצלונה. צילום: שאטרסטוק

ברצלונה מציעה מגוון רחב של מלונות בהם תוכלו לנוח, לישון ולספוג את האווירה. קבלו את רשימת המלונות הטובים בעיר

טסים לברצלונה ומתלבטים באיזה מלונות לבלות את הלילה? בדיוק בשביל זה הכנו את רשימת המלונות המומלצים בברצלונה, לא לפני שנמליץ לכם לבדוק מספר דברים חשובים: כדאי להתארח במקום איכותי במרכז העיר, למרות התחבורה הציבורית היעילה. בדרך כלל, עליה ברמת המחיר משמעותה ארוחת בוקר יותר מפנקת – בניגוד למה שנהוג לחשוב על אירופה, ארוחות הבוקר כן כוללות מזנון עשיר וכבר לא קשה למצוא סלט טרי וראוי במלונות של ארבעה או חמישה כוכבים.

אם אתם צעירים ברוחכם, עוד המלצה היא לחפש הוסטל ראוי – ולא להיבהל מהשם "הוסטל" – שכן חלקם מציעים שירותים מלון הולמים ביותר כולל חדרים פרטיים וארוחת בוקר מלאה במחיר טוב.

עוד כתבות מעניינות:
הו ברצלונה, ברצלונה: כל האטרקציות שאסור לפספס
שופינג בברצלונה: החנויות הכי שוות לסיבוב שופינג מדהים
10 המסעדות הכי טובות בברצלונה

Hotel Catalonia Berna

המלון אמנם לא ממוקם על הרמבלס, אבל הוא אחד מהטובים ביותר ברשימה. הוא ממוקם כחמש דקות הליכה מרחוב גראסיה האופנתי ומלא החנויות. החדרים במלון מקסימים ונקי מאוד. ארוחת הבוקר מגוונת ומציעה שלל של מאכלים איתם אפשר לפתוח את היום.
להזמנת חדר במלון

Barcelo Raval

מעבר לחדרים היפים והמושקעים לא ניתן להתכחש לדובדבן שבקצפת – הגג. על גג המלון ישנו דק מעץ, בריכה ומסביבה כיסאות. כל העיר פרושה לפניכם, תהנו מזה.
להזמנת חדר במלון

Grand Hotel Central

מלון שעיצובו עושה שימוש בגוונים רבים של אפור עכשווי. החדרים המעוצבים מציעים טלוויזיות פלזמה, מכשירי די.וי.די ותכשירי טיפוח יוקרתיים, אבל שיא השיאים נמצא על גג המלון שם תמצאו בריכה מרהיבה ונוף מעל לכל העיר. עם קוקטייל ביד בשמש האביבית, אין הרבה חוויות נעימות מזו.
להזמנת חדר במלון

Casa Camper

מלון בוטיק זה הוא עוד אחד מהפרוייקטים של חברת ההנעלה ממיורקה, במיטב מסורת העיצוב של החברה שמפגישה פשטות של איכר ים תיכוני (פירוש השם CAMPER בניב המיורקי) וטרנדיות עכשווית. המלון מציע מגוון אביזרי היי-טק לאורחים וקונספט אקולוגי.
להזמנת חדר במלון

Hotel Arts

מלון בן 44 קומות השייך לרשת הריץ קרלטון ומציע לינה בתנאי פאר ושירות ברמה הגבוהה ביותר. בחדרים מגוון אביזרי נוחות באיכות ובעיצוב משובחים, ומועדון האח"מים מציע נופים מרהיבים של הים התיכון. לפינוק אמיתי יש גם ספא נוצץ.
להזמנת חדר במלון

View this post on Instagram

Come out and haunt me #barcelona

A post shared by Zeynep Yılmaz (@zeeyneepyyilmazz) on

Hostal Goya

למה לא כל בתי המלון הזולים נראים ככה? המלון שוכן בבית טיפוסי של שכונת EIixample הקלאסית וחדריו מעוצבים בטוב טעם בצבעי שוקולד וקרם. הכול נוח ומודרני , וחדרי האמבטיה מרווחים ומצויידים היטב. בית המלון שמציע תמורה מעולה למחיר, וגם מקום שכיף להתאכסן בו ללא קשר למחירו.
להזמנת חדר במלון

View this post on Instagram

I can't see heaven being much better than this.

A post shared by ???? (@no.beas) on

Hotel Axel Barcelona & Urban Spa

המלון התוסס הוא אבן פינה באזור שידוע כאזור הגייז. צוות נאה בחולצות שעליהן רשום FRIENDLY HETERO יקבל את פניכם, ונותן את ההרגשה כי כולם רצויים במלון הבוטיק הפאנקי הזה. מיטות ענק הן הסטנדרט וגם מים מינרליים באופן חופשי. חדרי הסופריור מכילים מרפסות גלריה עם זכוכית צבועה ואמבט הידרו-מסאז'. הבר על הגג הוא המקום שבו הכל קורה – יש בו בריכה קטנה, ג'קוזי דק שיזוף, סאונה וחדר אדים.
להזמנת חדר במלון

Claris Hotel

עיצוב עתיק ועכשווי מתמזגים יחד במראה נאו- קלאסי, הכולל את אוסף האמנות המצרית הפרטי הגדול ביותר בספרד. חלק מהחדרים קטנים, ואילו אחרים הם דופלקס, אבל בכולם ספות צ'סטרפילד והרבה אמנות. על הגג יש בריכה קטנה, בר קוקטיילים ודי.ג'יי בעונת הקיץ.
להזמנת חדר במלון

Hotel Condes de Barcelona

מלון 4 כוכבים מעוצב, הממוקם בפאסייג דה גרסייה האלגנטי בסמוך לבית הבאטלו של גאודי. החדרים מעוצבים היטב ומצוידים בכל הפינוקים שתוכלו להעלות על הדעת. לאוהבי השחייה, יש בריכה.
להזמנת חדר במלון

Murmuri Hotel

המלון, ממוקם על ה-רחוב של ברצלונה, Rambla de Catalunya, ומוקף בחנויות ובתי קפה. העיצוב של המלון משלב בין ישן וחדש עם פריטים מהמאה ה-19 לצד עיצוב בסגנון מודרני ועכשיווי.
להזמנת חדר במלון