עם הילדים בהונג קונג

הונג קונג מציעה לילדים שפע של פעילויות אורבניות כמו גם בחיק הטבע

אושן פארק (צילום: אימג'בנק/gettyimages)
אושן פארק (צילום: אימג'בנק/gettyimages)

ילדים מתים על הונג קונג וקל להבין מדוע. הרחובות מלאים בהרפתקאות – אוכל מוזר, חשמליות חורקות, זקנים שמוציאים ציפורים לטיול, ופרץ האנרגיה שבו נתקלים המבקרים כאן יעלו חיוך אפילו על שפתי המתבגר המצוברח ביותר.

אין פה אולי מוזיאונים ברמה עולמית כמו בניו יורק או בלונדון, אבל יש שפע של דברים לעשות ולראות והודות למערכת התחבורה הלא יקרה אפשר להספיק המון ביום אחד (לא כולל את דיסנילנד או את Ocean Park שלכל אחד מהם צריך להקדיש יום שלם). שתי אופציות לא יקרות לבילוי שילדים אוהבים מאוד הן שיט במעבורת וביקור באחד הפארקים או בשמורות הטבע של הונג קונג.

Hong Kong Dolphinwatch

ה-Hong Kong Dolphin Watch מארגן סיורים בהדרכת מדריכים מקומיים בעלי ידע רב. הסיור בהחלט שווה את המחיר, אבל הדולפינים הם די ביישנים כך שלא רואים אותם ממש מקרוב. החברה טוענת שב-96 אחוז מהמקרים רואים דולפינים ואם איתרע מזלכם ולא ראיתם, תקבלו סיבוב נוסף בחינם.

כתובת: 1528A Star House, Tsim Sha Tsui

Hong Kong Disneyland

יש כאן את כל סימני ההיכר של דיסנילנד האמריקאי: רחוב ראשי עם חנויות מזכרות ודוכני אוכל, שלוש ארצות פלאים (ארץ המחר, ארץ הפנטזיה וארץ ההרפתקאות),  דמויות דיסני אהובות שמסתובבות בין המתקנים ועוד. על מנת למנוע התנגשויות תרבותיות (כפי שאירע בעת פתיחת פארק דיסנילנד בצרפת), חברת וולט דיסני עשתה מאמצים רבים להתאים את הפארק לתרבות המקומית, ואף שכרה מומחי פנג שווי לעניין זה. הפארק, שנפתח בשנת 2005, מזמין אתכם לבקר בממלכת סיפורי האגדה.

כתובת: האי לנטאו

דיסנילנד (צילום: אימג'בנק/gettyimages)
דיסנילנד (צילום: אימג'בנק/gettyimages)

אתר: http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/en_US/home/home?name=HomePage

Ocean Park

פארק השעשועים לכל המשפחה, שמורכב משני אזורים: עולם המים, שמציע אקווריום ענקי, מהגדולים בעולם, עם מופעי דולפינים ואריות ים, כרישים ועוד, ופארק שעשועים עם מתקנים הכוללים רכבות הרים, סירות במים סוערים, גלגל ענק, רכבל ארוך ועוד. לילדים יש גם פינות יצירה, דוכני משחקים ומופע קסמים. בפארק מתקיימים גם מופעי ג'אגלינג, אקרובטיקה וכדומה.

כתובת: Aberdeen בצד הדרומי של האי

אתר: http://www.oceanpark.com.hk/html/en/home/

Repulse Bay

אם מתחשק לכם בילוי שקט יותר עם הילדים, אנו ממליצים על החוף היפה ביותר באי, במפרץ ריפלוס. קרוב לקו החוף יש מקדש קטן עם הרבה פסלים צבעוניים מיוחדים שלא תראו במקומות אחרים. המקומיים מתייחסים לפסלים ברצינות רבה, ופסל "העושר" המוצב במקום זוכה לתשומת לב מיוחדת.

כתובת: בחלק הדרומי של האי

פארק Repulse (צילום: shutterstock)
פארק Repulse (צילום: shutterstock)

Madame Tussaud's

במאדאם טוסו הונג קונג יש יותר מ-100 בובות שעווה. לחובבי הז'אנר הלונדוני.

כתובת: Level 2, Peak Tower, 128 Peak Road

Edward Youde Aviary

יער משוחזר שמטיילים בו על שביל מעץ בתוך אוסף מרשים מאוד של ציפורים אקזוטיות צבעוניות.

כתובת: Hong Kong Park, Cotton Tree Drive

Teddy Bear Kingdom

פארק שעשועים מקורה המוקדש כולו לדובונים בכל הגדלים ובכל הצורות.

כתובת: P1-2, The Amazon, 12 Salisbury Road, Tsim Sha Tsui