בעקבות הארי פוטר

חובבי הארי פוטר חייבים לעצמם את הסיור באולפני וורנר בלונדון. התלבושות והתפאורה מהסרט מפורקים לגורמים ומוצגים בארבעה חללים גדולים, בחצר אפשר לשתות "בירצפת" , להתרשם מה"אוטונוּס", מהגשר המפורסם של הוגוורטס ומכלי השחמט האדירים

צילום: מאי לוי
צילום: מאי לוי
8 ביוני 2014

אם ראיתם לפחות סרט אחד מסדרת "הארי פוטר" של ג'יי.קיי. רולינג, אתם חייבים להכניס את הסיור באולפני וורנר לרשימת האטרקציות שמוכרחים לחוות בלונדון.

זה אומר לפנות כשש שעות מהלו"ז, שכוללות נסיעה הלוך וחזור באוטובוס מיוחד שיוצא ממרכז לונדון, זמן בחנות המתנות והסיור עצמו.

 השם הרשמי של האטרקציה הוא The Making of Harry Potter, וכשמה כן היא. הסרט, התלבושות והתפאורה מפורקים לגורמים ומוצגים בארבעה חללים גדולים, וכן בחצר שבה אפשר לשתות "בירצפת" (butterbeer), לאכול משהו ולהתרשם מה"אוטונוּס" (the knight bus), מהגשר המפורסם של הוגוורטס, מכלי השחמט האדירים או סתם לשבת ולנוח.

לכל אורך המסלול מסתובבים אנשי צוות שתרמו את חלקם לסרט, ואפשר לשאול אותם שאלות על מאחורי הקלעים. לפעמים אפשר להיתקל גם ב"אוכל מוות" שמתהלך ומפחיד את הנוכחים. גם אם תנסו לדבר איתו, הוא לא יענה לכם, רק יבהה בכם במבט מקפיא דם. הסיור חושף את כל הסודות של הסרט, וגם סוד אחד ענק שלא נציין כדי לא להרוס את ההפתעה, וכולל כמה סטים שמוצגים בשלמותם. אגב, הסרט לא צולם כאן, והפירוק של התפאורה פוגם מעט בחוויה שכדאי להשלים עם סיור בעקבות הארי פוטר ברחובות לונדון. בכל זאת, זה סיור מרגש ומרתק למעריצים בכל הגילאים.

אתר האולפנים למידע נוסף ולרכישת כרטיסים: http://www.wbstudiotour.co.uk/

נסו למצוא אתרים נוספים לרכישת כרטיסים, בד"כ תמצאו שם כרטיסים זולים יותר.

חשוב! לא ניתן לרכוש כרטיסים בקופות, והמקומות מתמלאים מהר. הזמינו לפחות שבועיים מראש.

חשוב #2! בדקו מחירים ומוצרים שניתן להשיג בחנות וקבעו לעצמכם תקציב. אחרת לא יישאר לכם כסף לשאר הטיול.