העין של לונדון: רשימת המוזיאונים שאסור לפספס

לחובבי הקולטורה- אספנו עבורכם את שמות המוזיאונים שאתם מוכרחים לפקוד בביקור הבא שלכם בלונדון

The British Museum
The British Museum

כמות המוזיאונים בעיר הזאת יכולה לבלבל את התייר המקומי (צרות של קולטוריסטים אמרנו?). מוזיאוני מלחמה, מוזיאונים לתולדות הרפואה, הביוב, תעופה וחלל, מוזיאוני טבע וכמובן – מוזיאונים לאמנות ולארכיאולוגיה. כנראה לא תספיקו לחרוש על כולם (אלא אם החלטתם לעבור לפה לכמה חודשים), אבל אם מתחשק לכם לדגום נבחרת ראויה, קיבצנו בשבילכם כאלה ששווה לעשות עליהם "וי".

Tate Modern

ה"טייט מודרן", על גדת התמזה הדרומית, הוא השלוחה החדשה (יחסית) של מוזיאון הטייט הוותיק. המקום נחנך בשנת 2000 בתחנת כוח ישנה שהוסבה למוזיאון הנפלא הזה. יש בו יצירות אמנות של השמות הגדולים ביותר מראשית שנות ה־20 ואילך, בהם מאטיס, רותקו, ג'יאקומטי ופולוק.

Bankside, SE1 )תחנת Blackfriars בטיוב)

www.tate.org.uk

גם העיצוב מודרני. Tate Modern
גם העיצוב מודרני. Tate Modern

מוזיאון העיצוב

מוזיאון העיצוב ע"ש טאואר ברידג' נוגע בתחומים רבים כמו עיצוב תעשייתי מודרני ועכשווי, עיצוב אופנה, גרפיקה, אדריכלות ומולטימדיה. בביקורכם תוכלו לרכוש ספרי עיצוב ומוצרים הקשורים לתערוכות, וליהנות מסדנאות לילדים.

פתוח מדי יום מ־ 10:00 עד 17:45 .

28 Butlers Wharf, Shad Thames, SE1 2YD +44 02079408790

 

[tmwdfpad]

The British Museum

המוזיאון הבריטי הלאומי הוא המוזיאון הוותיק ביותר בעולם וגדוש במוצגים שנאספו על ידי נוסעים ומגלי ארצות ויקטוריאניים. לאחרונה נוספה לו הדרת כבוד בדמותה של הרחבה הגדולה (Grand Court) המקורה בכיפת זכוכית. בין המוצגים הבולטים: האוסף מתרבות אשור והמומיות המצריות, אגרטל פורטלנד הנפלא מהתקופה הקדם נוצרית, והגופה בת אלפיים השנה שנתגלתה באזור ביצות במחוז צ'שייר.

Great Russel Street WC1B

www.britishmuseum.org

הותיק בעולם. The British Museum
הותיק בעולם. The British Museum

Royal Academy of Art

בית הספר הראשון לאמנויות הוקם באנגליה בשנת 1768 והועבר ל־Burlington House האקסטרווגנטי במאה שלאחר מכן. הוא ידוע בעיקר בזכות הגלריות המשובחות שנמצאות בו, שבהן מוצגות תערוכות אמנות עכשווית. הכניסה לתערוכות חופשית.

Burlington House WIJ OBD Piccadilly

www.royalacademy.org.uk

הוקמה ב-1768. Royal Academy of Art
הוקמה ב-1768. Royal Academy of Art

מוזיאון ויקטוריה ואלברט

למוזיאון הגדול ביותר בעולם לאמנויות דקורטיביות תצוגה קבועה הכוללת לא פחות מ־ 4.5 מיליון אובייקטים. הכמות הזאת מבטיחה שתוכלו להעביר במוזיאון הזה ימים, בייחוד אם לוקחים בחשבון את התערוכות העונתיות המתחלפות שעדיין נחשבות למכתיבות טרנדים בתחומי האופנה, תת התרבויות,המוזיקה והעיצוב המודרני וההיסטורי.

Cormwell Road SW7 2RL +442079422000

 

 

The British Museum
The British Museum