לילה טוב: צאו לבלות במועדונים הלוהטים ביותר בלונדון

עזבו אתכם מערב במלון. אם כבר הגעתם לעיר שמכניסה את ה־ P ל- Pאנק, פרגנו לעצמכם ערב סוחף באחד המועדונים המומלצים של הממלכה

cable. תמונה: יח"צ
cable. תמונה: יח"צ

 Fabric

המקום ידוע בליין הלילה האלקטרוני המצוין שלו, שרץ בהצלחה כבר כמה שנים. בואו להיות חלק מחוד החנית של הטכנו המלודי, ההאוס העמוק והטעם הלטיני שמרכיבים את המקום הזה.

כתובת: 77a Charterhouse St, EC1M 3HN
אתר: fabriclondon.com

Fabric. תמונה: יח"צ
Fabric. תמונה: יח"צ

Ministry of Sound

המועדון הזה, הממוקם בתחנת אוטובוס לשעבר, הוא סמל של תקופת "המחסנים המגניבים" וכנראה עדיין המועדון הידוע ביותר בלונדון. כל בליין שמכבד את עצמו צריך לבקר בו פחות פעם אחת, ועם ארבעה ברים, חמישה חדרים ושלוש רחבות, יש הרבה מה לחקור. ימי שישי מוקדשים לטראנס, ובימי שבת ליינים מתחלפים של טכנו, האוס, אלקטרו ועוד.

כתובת: 103 Gaunt St, SE1 6DP

 

Egg

המקום, שמכיל שלוש רחבות, גן ומרפסת עצומה עם בריכה קטנה, הוא גדול מספיק כדי לאבד את עצמך בו, אך עדיין מצליח להשרות אווירה נעימה ואינטימית באופן יחסי. הבר שבקומה העליונה אלגנטי ומזמין, בעוד הרחבה הענקית שבקומה התחתונה משרה אווירה של מחסן תעשייתי גדול ומחתרתי. בימי שישי ושבת מתקיימים במקום ערבים קבועים, בעיקר של מוזיקת האוס וטכנו.

כתובת: 200 York Way, London N7 9AX

Egg. תמונה: יח"צ
Egg. תמונה: יח"צ

DSTRKT

מקום נוטף טוב טעם, מלא מקומות ישיבה שמאוישים בכל המי והמי של עולם האופנה והתרבות, ומקום עלייה לרגל להרבה מהמפורסמים בעולם. נוסף על המועדון יש כאן גם מסעדה וחדר אח"מים פרטי. מה שטוב בשביל קים קרדשיאן טוב גם בשבילנו.

כתובת: 9 Rupert Street, W1D 6D
אתר: dstrkt-london.comlounge

[tmwdfpad]

Pacha

מקורו של ה "פאשה" הוא בכלל באיביזה, אך כנראה שהקסם שלו עובד, עם מספר רב של סניפים ברחבי העולם, ביניהם גם לונדון. טכנו והאוס בניצוחם של הדיג'ייז הטובים בעולם נשמעים פה תדיר, ובחדר שלישי נוסף מושמעת מוזיקת צ'יל אאוט.

כתובת: Terminus Place, Victoria, London, SW1V 1JR
אתר: pachalondon.com

pacha. תמונה: יח"צ
pacha. תמונה: יח"צ

Cirque le Soir

למועדון הזה שני סניפים נוספים, בשנגחאי ובדובאי, והוא מתנאה ברשימת האנשים המפורסמים הפוקדים אותו, בהם ליידי גאגא וליאונרדו די קפריו. המוטיב העיצובי הבולט במקום הוא כמובן הקרקס. מדובר במועדון שמארח את טובי הדיג'ייז בעולם, כך שהמוזיקה המושמעת במקום משובחת.

כתובת: 15-21 Ganton Street, W1F 9BN
אתר: cirquelesoir.comlondonabout-us

 

Amika

המועדון, שנפתח לאחרונה, זכה לתואר "המועדון החדש הכי טוב" לברים ומועדונים. המועדון מצליח ליצור מוזיקה שייחודית רק לו והוא משלב אותה עם הופעות אורח של מיטב הדיג'ייז באירופה. העיצוב יוקרתי אך מאוד מזמין.

כתובת: 63-65 High Street, Kensington, W8 5ED
אתר: amikalondon.com

koko. תמונה: יח"צ
koko. תמונה: יח"צ

 

Koko

המועדון, שפתח את שעריו כבר ב 1890, עבר גלגולים רבים עם השנים. זמרת אנונימית בשם מדונה הופיעה בפעם הראשונה שלה במועדון זה, כך שאין ספק שמדובר במוסד של ממש בסצנת חיי הלילה. בשנת 2004 קיבל את השם "קוקו" לאחר פתיחתו המחודשת, והוא משמיע סגנונות כמו אינדי, אלטרנטיב ורוק־פופ.

כתובת: 1a Camden High St, London, NW1 7JE
אתר: koko.uk.com

xoyo. תמונה: יח"צ
xoyo. תמונה: יח"צ

XOYO

המקום, שנפתח ב־2010, מציע ללקוחותיו שילוב של הופעות חיות ומסיבות. מדובר באחד המקומות הטובים באזור זה של העיר, והוא נחשב כמקום של מביני עניין כך, שלצד תיירים מעודכנים תמצאו פה גם מקומיים שיודעים איפה לשתות את הדרינק שלהם. מגוון רחב של דיג'ייז ולהקות מנגנים בשתי הקומות של המועדון.

כתובת: 32-37 Cowper St, EC2A 4AP
אתר: xoyo.co.uk

cable. תמונה: יח"צ
cable. תמונה: יח"צ

Cable

מועדון מחתרתי במלוא מובן המילה. הוא ממוקם במנהרה הוויקטוראנית בתחנת גשר לונדון ומארח את מיטב הבסיסטים של בריטניה.

כתובת: 33a Bermondsey St Tunnel, London, SE1 3JW
אתר: cable-london.com