לילה טוב: מועדונים וברים בלונדון

טכנו, האוס או טראנס? לונדון מציעה למבקריה חיי לילה סוערים וסצינה מחתרתית בניחוח חריף של מרדנות

Ministry (צילום: טיים אאוט)
Ministry (צילום: טיים אאוט)
14 באוקטובר 2013

חיי הלילה בלונדון נותרו כשהיו – אולי הטובים בעולם. זירת המועדונים, שממנה צמחה למעשה תרבות המועדונים שמוכרת היום ברחבי העולם, עדיין חיה ובועטת. נוסף לכך, פאבים וברים מצויים בכל פינה; לאונג'ים חדשים ומעודכנים, מועדוני מוזיקה חיה ועוד אינספור אופציות עומדות לבחירה למי שרוצה לקרוע את הלילה.

עם זאת, כדאי לזכור שחלק גדול מהמסיבות הטובות ביותר מתקיימות במקומות ובזמנים שאינם ידועים לכל, לכן לא תמיד מספיק לקנות עותק של מגזין כלשהו. אספו פליירים בחנויות, שימו לב לפוסטרים ברחובות, ואם יש די.ג'יי או לייבל שאתם מחבבים במיוחד, בדקו את לוח הזמנים שלהם באינטרנט לפני ההגעה. קדימה, לחגוג.

Fabric

המקום ידוע בליין הלילה האלקטרוני המצויין שבו, שרץ בהצלחה כבר כמה שנים. בואו להיות חלק מחוד החנית של הטכנו המלודי, ההאוס העמוק והטעם הלטיני שמרכיבים את המקום הזה.

כתובת: 77a Charterhouse St, EC1M 3HN

אתר: www.fabriclondon.com

Fabric (צילום: טיים אאוט)
Fabric (צילום: טיים אאוט)

Ministry of Sound

ממוקם בתחנת אוטובוס לשעבר, המקום שהיה פעם תמציתו של תקופת "המחסנים המגניבים", כנראה עדיין המועדון הידוע ביותר בלונדון. כל בליין שמכבד את עצמו צריך להיות כאן ולבדוק את המקום לפחות פעם אחת, ועם ארבעה ברים, חמישה חדרים ושלוש רחבות, יש הרבה מה לחקור. ימי שישי הם ליין הטראנס (למעט כאשר פול אוקנפלד או סנדר ואן-דום מנגנים), כאשר ימי שבת מתחלפים בין טכנו, האוס, אלקטרו ועוד.

כתובת: 103 Gaunt St, SE1 6DP

Egg

המקום, שמכיל 3 רחבות, גן ומרפסת עצומה (עם בריכה קטנה), הוא גדול מספיק בכדי לאבד את עצמך בו, אך עדיין מצליח להשרות אווירה נעימה ואינטימית, באופן יחסי. הבר שבקומה העליונה אלגנטי ומזמין באופן מיוחד, בעוד הרחבה הענקית שבקומה התחתונה משרה אווירה של מחסן תעשייתי גדול ומחתרתי. ערבים קבועים בשישי ושבת, בעיקר של מוזיקת האוס וטכנו.


כתובת:
200 York Way, N7 9AX

Egg (צילום: טיים אאוט)
Egg (צילום: טיים אאוט)

DSTRKT

כבר שנכנסים למועדון קשה להישאר אדישים למראהו היוקרתי, שכן מדובר במקום שנוטף טוב טעם. המקום מלא במקומות ישיבה אותם ממלאים כל המי והמי של עולם האופנה והתרבות ואף הוא משמש כמקום עלייה לרגל להרבה מהמפורסמים בעולם.למקום יש גם מסעדה וגם חדר אח"מים פרטי. מה שטוב בשביל קים קרדשיאן טוב לנו.

כתובת: 9 rupert st. W1D 6DG

אתר: http://www.dstrkt-london.com/lounge

Pacha

למרות שמקורו של ה "פאשה" הוא בכלל באיביזה, יש בו קסם שהשתלט על העולם ולמועדון יש היום מספר רב של סניפים בכל העולם וביניהם, גם בלונדון. המוזיקה במקום היא לרב טכנו והאוס, עליה אחראיים הדיג'ייז הטובים בעולם. עם שיפוץ שעבר המקום נוסף חדר (שלישי במספר), בו מושמעת מוזיקת "צ'יל אאוט".

כתובת: Terminus Place, Victoria, London, SW1V  1JR

אתר: http://www.pachalondon.com/

Pacha (צילום: טיים אאוט)
Pacha (צילום: טיים אאוט)

cirque le soir

המועדון, שלישי במספר, עם שניים נוספים בשנגחאי ודובאי, מתרברב ברשימת האנשים המפורסמים הפוקדים אותו כמו למשל ליידי גאגא וליאונרדו די קפריו. מבחינת העיצוב, המוטיב הבולט במקום הוא כמובן, הקרקס, והעיצוב נעשה בהתאם. גם פה מדובר במועדון שמארח את הדיג'ייז הטובים בעולם כך שהמוזיקה המושמעת במקום היא ללא ספק של הטובים ביותר.

כתובת: 15-21 Ganton Street, W1F 9BN

אתר: http://cirquelesoir.com/london/about-us

Amike

אמיקה, הוא מועדון חדש שנפתח לאחרונה וזכה בתואר "המועדון החדש הכי טוב" בפרסי לונדון לברים ומועדונים. המועדון מצליח לייצרמוזיקה שייחודית רק לו והוא משלב אותה יחד עם הופעות אורח של מיטב הדיג'ייז באירופה. העיצוב יוקרתי אך יחד עם זאת מאוד מזמין.

כתובת: 63-65 High Street, Kensington, W8 5ED

אתר: http://www.amikalondon.com

amika (צילום: getty)
amika (צילום: getty)

koko

המועדון, שפתח את שעריו כבר ב 1890, עבר גלגולים רבים עם השנים. זמרת אנונימית בשם "מדונה" הופיעה במועדון זה בפעם הראשונה שלה כך שאין ספק שמקום זה נחשב למוסד של ממש בסצנת חיי הלילה. ב 2004 קיבל את השם "קוקו" לאחר פתיחה מחודשת של המקום והוא משמיע סגנונות כמו אינדי, אלטרנטיב ורוק – פופ.

כתובת: 1a Camden High St, London, NW1 7JE

אתר: http://www.koko.uk.com/

מועדון ה- koko (צילום: טיים אאוט)
מועדון ה- koko (צילום: טיים אאוט)

XOYO

המקום נפתח ב 2010 ומציע ללקוחותיו שילוב של הופעות חיות לצד מסיבות. המקום הוא אחד מהטובים ביותר באזור זה של לונדון ונחשב למקום של מביני עניין. למקום שתי קומות בהן מנגנים מגוון רחב של דיג'ייז ולהקות.

כתובת: 32-37 Cowper St, EC2A 4AP

אתר: http://www.xoyo.co.uk/

XOYO (צילום: טיים אאוט)
XOYO (צילום: טיים אאוט)

Cable

המועדון, הוא מחתרתי במלוא מובן המילה. הוא ממוקם במנהרה הויקטוראנית בתחנת "גשר לונדון" ומארח את מיטב הבסיסטים של בריטניה.

כתובת: 33a Bermondsey St Tunnel, London, SE1 3JW

אתר: http://www.cable-london.com/

מחתרתי. מועדון ה – Cable (צילום: טיים אאוט)
מחתרתי. מועדון ה – Cable (צילום: טיים אאוט)