לאכול טוב במדריד: 6 מסעדות שוות שלא כדאי לפספס

מקום יוקרתי של שף מפורסם או דוכן של אוכל רחוב על הדרך? קבלו את המקומות המומלצים לאכול בהם במדריד

פלטת אוכל ספרדי. צילום: שאטרסטוק
פלטת אוכל ספרדי. צילום: שאטרסטוק

המאפים הכי טובים – Oriol Balaguer

מומחים למאפים גורסים בתוקף כי אוריול בלגר (Oriol Balaguer) מייצר את קרואסון החמאה בטוב ביותר בספרד. אחרי שהמותג פתח מספר חנויות בוטיק בברצלונה, הוחלט במאפייה לפתוח סניף גם במדריד בו תוכלו לפגוש אופים שנחשבים לגאונים במקצוע ואת המאפים הכי טובים במדינה.
כתובת: José Ortega y Gasset, 44

אולי יעניין אתכם גם:
למלונות הכי טובים במדריד
לאטרקציות הסודיות והשוות של מדריד
איפה עושים שופינג במדריד?

אוכל רחוב – La Musa Latina

לאחר שכפו על המקום סגירה לאור בעיות עם רשיון העסק, "לה מוסה לטינה" נפתח מחדש עם תפריט שונה ועדיין שווה. מנת הירקות על הגריל מומלצת מאוד ותפריט הקינוחים עשיר ומפתה, אבל הכי כדאי ללכת על עוגת הבראוני. המלצרים היפסטרים אך נחמדים, והקהל מורכב מבליינים לצד נובורישים שמחפשים אורבניקה במיטבה. למסעדה יש אחות בשם Malasaña, אך מומלץ שהבחירה הראשונה תהיה הלה מוסה לטינה.
כתובת: Costanilla San Andrés, 12

לבראנץ' מפנק – Café Oliver

קפה אוליבר משמש כמקום מרכזי לקהל בינלאומי. האוכל מושפע ממאכלים צרפתיים, ספרדיים, איטלקיים ומרוקאיים, ומצליח לעמוד במשימה בכבוד מבלי ליפול למלכודת של תפריט מבולגן ולא מוקפד. הקינוח "בומבה דה שוקולד" הוא מועמד ראוי לתואר 'הקינוח הכי טוב בכל הזמנים' ואל תחמיצו אותו. החלונות הגדולים מכוסים (לא עד הסוף) בוילונות קטיפה ארוכים, מה שהופך את האוליבר למקום מצוין עבור בהייה באנשים שעוברים ברחוב. ביום ראשון, תוכלו להינות שם מבראנץ' אמריקאי קלאסי: פנקייק, ביצים בסגנון בנדיקט, וופלים, קפה ועיתונים. בסכום של 25 יורו תצאו משם על בטן מלאה עד להתפקע. למטה יש גם בר קוקטיילים קריר עם די.ג'ייז שמנגנים בו בעיקר מוזיקת נשמה, אר נ בי ומוזיקת האוס.
כתובת: María de Molina, 50

האמנותית – DiverXO

המסעדה הנ"ל ממוקמת במלון אווניקו בעיר, ומציעה תפריט מוקפד ביותר עליו מופקד השף קטלאני דוד מוניוז (Muñoz). תוך חמש שנים בלבד, מוניוז עלה מאנונימיות מוחלטת לשלושה כוכבי מישלן (וזכיה בפרס גסטרונומיה לאומי שמוענק בספרד) בעזרת מטבח משוכלל וערבוב מיוחד של טעמים, מרקמים וטכניקות. התפריט כולל הפתעות לרוב, ולמרות שקשה להזמין שולחן, מומלץ לפחות לנסות. כשתגיעו, תוכלו לבחור ארוחה מתוך 3 תפריטים שונים לאותו הערב, להתרווח בכסא ולהתענג.

המסעדה של דוד Muñoz לא צריך מבוא. בתוך חמש שנים בלבד, השף הזה נעלם מלהיות בלתי ידוע עד כדי זכייה בפרס הלאומי הספרדי על גסטרונומיה וקיבל שלושה כוכבי מישלן למסעדה DiverXO שלו, שם הוא הלך על סוג משוכלל של המטבח, ערבוב של טעמים, מרקמים ו טכניקות של המטבח הוט. הפתעות במנות מובטחות. זה יכול להיות קשה להזמין שולחן כאן, אבל זה שווה את המאמץ.

מעלות רבות שלה להבטיח שביעות רצון לכל הסועדים. הטעם הוא המלך כאן, ממוקם בדיוק מעל היצירתיות ברשימה של סדר העדיפויות, מה שהופך מנות מפתיעות ומרגשות במידה שווה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור אחד משלושת תפריטים להגדיר על ההצעה.
כתובת: Padre Damián, 23

הקלאסית – Viridiana

"וירידיאנה" היא מסעדה שהפכה לשמו הנרדף של השף אברהם גרסיה, שמתחזק 30 שנים של מצוינות ואוכל טוב. גרסיה הופך את חומרי הגלם המסורתיים שלו למסע בין-תרבותי שמשנה את נקודת המבט של כל מי שסועד אצלו. באמצעות ביצוע מעולה ומוצרים טריים, השף (שהוא גם חובב קולנוע רציני) ראוי לאוסקר קולינרי על תרומתו העצומה לקולינריה הספרדית.
כתובת: Juan de Mena, 14

האלגנטית – Ramsés Bistro

ריקרד קמרנה, אחד השפים המפורסמים בספרד, היה היועץ למסעדה הזאת שעוצבה על ידי מעצב העל פיליפ סטארק. המאכלים כאן יוצאים דופן ותמיד טעימים, מחברים בין יצירתיות חדשות לטעמים קלאסיים ונחשבים למצוינים. בנוסף, חדר נוסף במסעדה עוצב על ידי במאי הקולנוע דיוויד לינץ', כך שמדובר בחוויה טובה לחובבי הקולנוע והאמנות מביניכם.
כתובת: Pl Independencia, 4