סקס והעיר הגדולה

רומנטיקה וסליזיות משולבות בהרמוניה מושלמת בעיר שנוטפת סקס אפיל מכל כיוון

מוזיאון הסקס (צילום: טיים אאוט)
מוזיאון הסקס (צילום: טיים אאוט)
21 באוקטובר 2013

ניו יורק היא גן עדן לתאוות בשרים, אבל הדרך היחידה להבין במה מדובר היא לצאת אל רחובותיה של העיר. בין שאתם נמצאים כאן עם בן הזוג, ובין שאתם מחפשים משהו זמני, העיר הזאת יכולה לספק לכם חוויה סקסית כמו שאף עיר אחרת בעולם לא יודעת. המפתח הוא לחפש את המקומות בעיר שמצעים את השילוב האולטימטיבי בין סליזיות לרומנטיקה.

בכל מקרה, לרוב מתחילים דווקא ברומנטיקה, ולכן כדי להתחיל בביקור זוגי ב-Loed Boathouse בסנטרל פארק,  גן עדן אמיתי לרומנטיקנים. האגם, שנמצא באמצע הפארק על רחוב 72, מציע אפשרות לגונדולות עם משיט או לשכירת סירות פדלים לשיט באגם הקסום. ממיקומכם על הסירה תוכלו אתם ובחיר לבכם להתבונן בדירות המקסימות שלאורך סנטרל פארק, ביניהן גם דירותיו של בניין Dakota, ביתם של אחד הזוגות המאוהבים ביותר בהיסטוריה של העת האחרונה – ג'ון לנון ויוקו אונו.

רומנטיקה נוטפת בסנטרל פארק (צילום: shutterstock)
רומנטיקה נוטפת בסנטרל פארק (צילום: shutterstock)

אם הכל עובר בשלום ואתם מוכנים לשלב הבא, צאו מהפארק והתחילו לצעוד מזרחה (תוכלו לעצור באחד מדוכני הנקניקיות לחוויה ניו יורקית רומנטית מסוג קצת אחר). עם הגיעכם לשדרה החמישית עלו על אוטובוס 5M וסעו בו דרומה על רחוב 27. כעת הגיע הזמן למשהו קצת יותר פרובוקטיבי – סיור מהיר ב-MoSex – מוזיאון הסקס.

לאחר שסיימתם, חלקו ביניכם את הסיגריה שאחרי בהליכה איטית דרומה במורד השדרה החמישית.

אוקיי, אתם רוצים באמת לבלות בעיר עם אהובכם, נכון? מה יכול להיות כיף יותר מאחר צהריים של פלירטוטים ושופינג משותף? קחו ימינה ברחוב  W 20th ובקרו בבית מספר 211 ברחוב (בין השדרה השביעית לשמינית).

ברוכים הבאים ל-Purple Passions, המקום שבו קירות עמוסים בציוד BDSM  מגוון מגומי ועור, מחוכים, מיני צעצועי מין וכדומה. בהתאם להעדפותיכם, תוכלו לבחור מוצרים כמו תחתונים חסרי מפשעה או מצבטי פטמות, וליהנות מהמגוון העצום של האביזרים המענגים למיניהם שמחזיקה החנות הנהדרת הזאת.

מכאן, קפצו על מונית לכיוון הסוהו, לחנות  Kiki Montparnasse (79 Greene St.,bet  Broome and Spring strs.), שם תוכלו להצטייד למשל בוויברטור כיס מצופה זהב עם הטבעת קריסטל או טבעת זין משובצת יהלומים. צאו מהחנות ולכו דרומה לכיוון רחוב Broome, פנו שמאלה וימינה בפנייה הראשונה לרחוב Mercer. בבית מספר 43 (בין רחוב  Broome לרחוב Grand) הכיף שוב מתחיל, הפעם בחנות Toys in Babeland. זהו בוטיק אביזרי סקס ידידותי שמכוון בעיקר לקהל הנשי, אבל כולם מוזמנים. הקונים מוזמנים (אפילו נדרשים) למשש ולבדוק כל מוצר רוטט שנמכר במקום.

עכשיו, כשכל המוצרים הללו כבר הפכו אתכם מעט יותר משוחררים, הגיע הזמן לדרינק. אל תקחו מונית, כדי לשמור על שטרות הדולר שלכם (זה ישתלם בתחנה הבאה שלכם), ועלו על הרכבת התחתית  R או W לCanal street. כשתצאו מהסאבוויי, לכו בלוק אחד מזרחה על רחוב Rector.יעדכם הוא רחוב  Greenwich מספר 96, בין הרחובות Rector ו- Carlisle. ה-Pussycat Lounge  הוא חצי מועדון חשפנות וחצי מתחם להופעות רוק חיות. במקום שלוש קומות של סליז ניו יורקי במיטבו.

הקומה הראשית היא ארוכה וצרה, קירותיה עטויים מראות ולאורכם ספות רכות – מקום מושלם להניח בו את  העכוז ולצפות במופע. אם אתם ובן זוגכם מעוניינים להכיר חברים חדשים, לכו לתאים הפרטיים. הרקדניות (20 דולר לריקוד פרטי) נראות יותר כמו דבי הארי, ופחות כמו ג'סיקה סימפסון, אבל מה זה משנה ? הזמינו אחת מהן להמשיך אתכם את המסע.

בבוא הזמן לארוחת ערב, קחו מונית לרחוב  603 W 45th  בפינת השדרה ה-11 כאן, ב-Robertws Steakhouse, שנמצא בתוך מועדון הגברים הקלאסי  Club Penthouse Executive, השייך למגזין הגברים המפורסם, תמצאו הרבה מאוד תאוות בשרים. המנות אמנם סטנדרטיות ולא משחקות עם נושא הסקס יותר מדי, אבל הן מפתות לא פחות מהרקדניות הסקסיות שמרקדות סביב. בין הקינוחים תמצאו פינוקים כמו עוגת שוקולד מותכת עם גלידת פיסטוק עשירה, אבל תוכלו גם פשוט להמתין לאחת הדיוות בחוטיני המציעות ריקודים פרטיים לצד השולחן. אחרי הארוחה הגיע הזמן להתחיל קצת לזוז, והכי טוב לעשות את זה בPink Elephant- ׁ(.527 w 27th St)  שם תראו טיפוסים יפים לוגמים משקאות יוקרתיים תוך כדי תנועה. את הערב תוכלו לסיים במלון הסליז La Semana Hotel (25 w 24th street) הידידותי מאוד בהשכרה לפי שעה והתענוגות על חדר בעיצוב קיטשי, ג'קוזי וקירות עטויי מראות, עבור 85 דולרים בלבד. ואל תדאגו, הסודות שלכם, שמורים במערכת.