חפשו אותי בדאון טאון: החנויות הכי שוות בניו יורק

החנויות בניו יורק הן חלק עיקרי מהנסיעה לשם, ומי שאומר אחרת, משקר! קבלו את המקומות המומלצים למסע קניות מהאגדות

שופינג בניו יורק. צילום: גטי אימג'ס
שופינג בניו יורק. צילום: גטי אימג'ס
9 באוגוסט 2017

Anthropologie

רשת אמריקאית לאופנה ומוצרים לבית. הרשת מחזיקה במותגי יוקרה, כך שהיא רחוקה מלהיות זולה אבל אם יש לך כמה דולרים מיותרים או שאת פשוט לא יכולה לעמוד בפיתוי, זו ללא ספק חנות מצוינת לאי דחיית סיפוקים. בגדים, נעליים, תיקים, כוסות, מצעים ועוד רבים וטובים.

המועדונים הכי שווים במדריד

האטרקציות המרכזיות בניו יורק

המסעדות שאסור לפספס בניו יורק

כתובת: 85 Fifth Ave, Gramercy & Flatiron (סניפים נוספים ברחבי העיר)

כרבולית של Anthropologie. צילום: אתר רשמי
כרבולית של Anthropologie. צילום: אתר רשמי

Muji

רשת יפנית המתמחה בכלים לבית וגאדג'טים. עוד בחנות: עטים מיוחדים, מחברות, ואפילו בגדים שארוזים באריזות מיניטוריות.

כתובת: 455 Broadway, Soho

All Saints

החברה, שמקורה בלונדון, מציעה מספר מצומצם של חנויות ברחבי העולם אך ביעדים נגישים כמו ניו יורק, לונדון, אמסטרדם, פריז וברלין. הקו המנחה של החברה הוא פריטים מעור וקשמיר עשויים היטב ובין אם מדובר בתיקים, נעליים, שמלות או מעילים אפשר תמיד לראות את הפרטים בכל אחד ואחד מהפריטים. קיימת גם קולקציה מגוונת לגברים. המחירים לא זולים אבל ללא כל ספק, שווים את ההשקעה.

כתובת: 512 broadway, soho

Century 21

המקום שבלייר וולדורף מתחלחלת רק מלחשוב עליו, הוא כלבו רחב ידיים המשמש מפלט לכל מי שרוצה בגדי מותגים בנמכרים בהנחות גדולות. לא מדובר בשוק הכרמל מבחינת המחירים, אבל מי שרוצה למצוא ז'קט שווה של מארק ג'ייקובס במחיר הגיוני יחסית למותג – תוכל למצוא זאת שם. יש כאן הכל לנשים וגם לגברים, כולל מכשירי חשמל וקוסמטיקה. המקום עצום וכדאי לבוא עם נעלי הליכה טובות.

כתובת: 472 86th St, Brooklyn, NY 11209 (סניפים נוספים ברחבי העיר)

שופינג בניו יורק, סנצ'ורי 21. צילום: גטי אימג'ס
שופינג בניו יורק, סנצ'ורי 21. צילום: גטי אימג'ס

ספורה

הרשת האהובה במיוחד על ישראליות שממלאות פריטים שלה במזוודה כי כאן בארץ אין. אין ספריי לשיער שלא תמצאי פה, אין צבע לק שמישהו המציא שלא מחכה על המדף, כל סומק, קרם, מסקרה או ג'ל על הפלנטה, ככל הנראה נמצאים בחנות.

כתובת: 1500 Broadway, New York, NY 10036 (סניפים נוספים ברחבי העיר)

סניף של ספורה. צילום: גטי אימג'ס
סניף של ספורה. צילום: גטי אימג'ס

Urban Outfitters

רשת חנויות זו היא גן עדן של ממש לכל פשאניסטה. החנות, מעוצבת בסגנון שקורץ במיוחד להיפסטרים שאוהבים לקנות בגדים שנראים יד שניה אבל הם לא באמת. כל מי שאוהב לשלם מחיר מופקע על חולצת כותנה יכול לקבל שם את מבוקשו. אל תפספסו את מחלקת הסייל שקיינמת בכל חנות, תמיד אפשר למצוא שם מציאות.

כתובת: 521 5th Ave, New York, NY 10175 (סניפים נוספים ברחבי העיר)

נעלי מרי ג'יין כסופות של אורבן אאוטפיטרס. צילום מסך
נעלי מרי ג'יין כסופות של אורבן אאוטפיטרס. צילום מסך

Metropolis Vintage

אינספור סלבס מחשיבים את המקום הזה כיעד הכרחי בסיבוב קניות. בין הלקוחות אפשר למצוא את סקיי פררה, ג'וליאן קזבלנקס ואיגי פופ. אפילו קים קרדשיאן ואחותה הקטנה קנדל ג'נר קפצו לשם לעשות פוזות לתכנית הריאליטי שלהם, כי הן אוהבות הלתקרצץ על כל מה שמגניב. כך או כך, אין זה פלא: החנות מתגאה באחד האוספים הטובים ביותר של חולצת טריקו בעיר, כמו גם מעילי עור, גופיות ספורט ואוברולי קיץ קלילים. יש גם אוסף אקססוריז משובח ושווה.

כתובת: 43 3rd Ave, New York, NY 10003

 

View this post on Instagram

Rocky in a classic Beavis & Butthead from Metropolis.

A post shared by Metropolis Vintage (@metropolisnycvintage) on

Rough Trade NYC

חובבי הויניל התאחדו! אז נכון שהמקום הזה עלול להיות מלכודת תיירים אבל קל לשכוח כשעומדים מול אוסף כל כך רחב של מיליון ז'אנרים, בחלל דו קומתי עם מוכרים שרק מחכים שתשאל אותם שאלה כדי להאים לך את הויניל המושלם שיהפוך את החופשה למתוקה במיוחד.

כתובת: 64 N 9th St, Brooklyn, NY 11249

 

Apple Store

החנות של אפל בשדרה החמישית הפכה לאתר עלייה לרגל כמעט קדוש. היות והיא פתוחה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, אפשר בכל שעות היממה להיכנס לריבוע הזכוכית המואר שבאמצע המדרכה, לרדת במדרגות אל הבונקר הנרחב שמתחת לאדמה וללטף בחמדנות את אחד מארבעת ה-I. על בר תיקונים ארוך בשם "The Genius Bar" יכולים גאונים ששנתם נודדת או סתם מתלהבים, להניח את הלפ טופ החולה גם בשתיים בבוקר (יש לקבוע פגישה בשעות האור דרך אתר האינטרנט של החנות).

כתובת: 767 5th Ave, New York, NY 10153 (סניפים נוספים ברחבי העיר)

Acne

הייבוא השבדי לתפוח הגדול לא מסתיים באייץ' אנד אם. חלל החנות שומר על האווירה המינימליסטית של המותג עם רצפות שיש, קירות אפורים ושולחנות לבנים. המחירים לא זולים, אלא אם להוציא 500 דולר על חולצת צווארון לגברים נשמע לכם הגיוני. יש גם חצאיות "זולות" במחיר של 300 דולר, אבל אם כבר מתפנקים על אקנה – חפשו ג'ינס שיושב טוב. ליין הדנים שלהם מחזיק במוניטין מרשים מאוד ורשימה ארוכה של לקוחות מרוצות.

כתובת: 33 Greene St, New York, NY 10013

שופינג בניו יורק, חלונות הראווה הכי שווים. צילום: גטי אימג'ס
שופינג בניו יורק, חלונות הראווה הכי שווים. צילום: גטי אימג'ס

Mr. Throwback

מי שגדל על סדרות כמו "הצילצול הגואל" ו"הנסיך המדליק מבל אייר" יעוף על חנות הוינטג' הזאת ששוכנת באיסט ווילג' ומתמחה בבגדים משובחים של גברים ונשים. לבעלי החנות, מייקל שפיץ יש היסטוריה ענפה של מכירת פריטי וינטג' בשווקים ברחבי ניו יורק, וההשראות שלו לבגדים מגיעות מאייקונים של הניינטיז, כמו צבי הנינג'ה, קלפי כדורסל ומייקל ג'ורדן. יש כאן אוצרות כמו מעילים, סניקרס של גוצ'י, מגוון של חולצות פלנל, המון סוגים של חולצות טריקו, ג'ינסים של ליוויס ועוד. בכל יום חמישי ראשון של כל חודש, החנות מציינת את מסורת הThrowback Thursday והקונים מקבלים 10 אחוזי הנחה. שווה מאוד.

כתובת: 428 E 9th St, New York, NY 10009

Bloomingdale's

אחד מבתי הכלבו הידועים בעולם, המציע הכל – החל בתיקים, קוסמטיקה ואופנה וכלה ברהיטים ופריטי מעצבים – בסטייל יוקרתי. מעבר להיותו מקום מסחרי, נחשב "בלומי" לאחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בעיר, עם כמות מבקרים דומה לזו של האמפייר סטייט בילדינג. המחירים יקרים מהמתחרה מייסיס.

כתובת: 504 Broadway, New York, NY 10012 (סניפים נוספים ברחבי העיר)

Macy's

כל הדרכים מובילות לחנות הכלבו הגדולה בעולם המכילה הכל: מבגדי מעצבים במחירים מוזלים, דרך הנעלה וקוסמטיקה וכלה במוצרים לחיות מחמד ומחלקת כלי בית משובחת.

כתובת:  151 W 34th St, between Broadway and Seventh Ave

שופינג בניו יורק, מייסיס. צילום: גטי אימג'ס
שופינג בניו יורק, מייסיס. צילום: גטי אימג'ס

 

Zimmermann

החנות במקור מגיעה מאוסטרליה אך היא מתקבלת בברכה גם ברחוב מרסר בניו יורק. בחנות אפשר למצוא בגדים משגעים ומיוחדים וגם בגדי-ים מטריפים! המחירים אמנם יקרים מאוד אך אם אתם נמצאים בתקופת החגים והסיילים ללא ספק שווה לרכוש משם פיס.

כתובת: 55 Mercer St, New York, NY 10012

שופינג בניו יורק, חלונות הראווה הכי שווים. צילום: גטי אימג'ס
שופינג בניו יורק, חלונות הראווה הכי שווים. צילום: גטי אימג'ס

Uniqlo

רשת האופנה היפנית מגיעה לניו יורק ומציעה בגדי יום-יום במגוון צבעים וגזרות. המלצה שלנו היא ללכת על המכנסיים שלהם – הם מחמיאים ובאיכות טובה.

כתובת: 666 5th Ave, New York, NY 10103

שופינג בניו יורק. צילום: גטי אימג'ס
שופינג בניו יורק. צילום: גטי אימג'ס