חיי הלילה של רומא

עם קצת מידע פנימי, תוכלו גם אתם לחוות את הפריחה בחיי הלילה של רומא

(צילום: טיים אאוט)
(צילום: טיים אאוט)

הפריחה של חיי התרבות ברומא השפיעה גם על חזית מועדוני הלילה, ורומא נמצאת כרגע בדרך הנכונה להפוך לאחת מהבירות הלוהטות של אירופה. היום אפשר גם בעיר הקדושה למצוא מועדונים המארחים את מיטב ה-DJ שבעולם. אך יש צורך בקמצוץ מידע פנימי כדי להבחין בין המקומות הטובים באמת לאוסף המחריד של מועדונים מסחריים שתקועים אי-שם בעידן ה-Eurodisco. אל תפסחו על המסורת הישנה של סיום הלילה בבית קפה מול cornetto וכוס קפוצ'ינו באחד מהבארים שנשארים פתוחים עמוק בשעות הלילה.

Al Vino al Vino

לפונדק שנמצא על רחוב via dei Serpenti התוסס יש מבחר של מעל 500 בקבוקי יין ויותר מ-25 מהם מגיעים בכוס, אך המומחיות האמיתית פה היא בזיקוק: עשרות סוגי גראפה, וויסקי ושאר סוגי האלכוהול. התפריט מורכב בעיקרו ממנות סיציליאניות.

כתובת: Via dei Serpenti 19

 Goa

מועדון גואה באזור Ostiense הטרנדי הוא אחד המועדונים האופנתיים ביותר ברומא. איכות הדי.ג'ייז האיטלקים והבינלאומיים גבוהה. ליין האולטרה-ביט בימי חמישי שמאורגן ע"י אחד הדי.ג'ייז האיטלקיים המובילים, קלאודיו קוקולוטו, מצליח להביא את מיטב הדי.ג'ייז האלקטרונים של אירופה. יום ראשון האחרון של כל חודש הוא ערב נשים. שימו לב, השומר בכניסה יכול להיות בררן למדי.

כתובת: Via Libetta 13

Freni e Frizioni

משמעות השם של המקום הכי מגניב ברומא לקוקטייל בשעות הערב המוקדמות, "בלמים ומצמדים", מרמזת על הסביבה בה הוא נמצא – מוסך לשעבר. כאן תמצאו טיפוסים אמנותיים וקהל סטודנטיאלי ויצירתי. במקום יש בופה חופשי הפרוש על פני שולחנות מכוסים מפות צחורות, ורדים ונרות ותרגישו חופשי לנשנש בזמן שאתם לוגמים קוקטייל או יין.

 כתובת: Via del Politeama 4-6

אתר: http://www.freniefrizioni.com