בא יומה: נסגר דוכן הנקניקיות הוותיק בקינג ג'ורג'

מד דוג המיתולוגית, שבימיה הגדולים הייתה בית לבליינים ועד היום מאכילה דרי רחוב, תקיים מחר (חמישי) אירוע פרידה

שושי עושירי במד דוג. צילום: יעל שטוקמן
שושי עושירי במד דוג. צילום: יעל שטוקמן
26 ביוני 2019

מד דוג, דוכן הנקניקיות המוכר והאהוב בתחילת רחוב קינג ג'ורג', ייסגר מחר (חמישי) אחרי 22 שנה. הסיבה לכך היא הקמת בניין רב קומות מעליו, שלא הותירה ברירה אלא לסגור את המקום. הבנייה, שכבר החלה, הביאה איתה רעש ולכלוך שהקשה מאד על ניקיון המטבח וההתנהלות הכללית. גם פנייה לעיריית תל אביב לא הועילה, ומשם נמסר כי לחברת הבנייה ניתן היתר לעבודה בשעות הלילה ועל כן ידיהם כבולות.

את מד דוג פתחו שושי ושני בניה, שהיו מחלוצי הנקניקיות בנוסח האמריקאי בארץ, ולימדו את כולנו מהו צ'וריסו עגל סליזי ועמוס בחרדל באמצע הלילה. היום המקום אולי לא תוסס, אבל הוא היה בית לבליינים במאנץ' לילי וגם לדרי רחוב ונערים שנפלטו מהבית. "כל מי שהגיע למקום ולא הייתה ידו משגת, קיבל לחמנייה ושתייה, וגם שיחה ומילים טובות. לא השארתי אף אחד רעב או עצוב", מספרת שושי ל־Time Out. "הכי כואב לי על האנשים. היינו בית לכל כך הרבה אנשים מכל קצוות העיר – מפורסמים, הורים וילדיהם, צעירים והמון לקוחות קבועים שידענו בעל פה מה הם מזמינים. היו ילדים שהייתי גננת שלהם ופתאום פגשתי אותם זוללים נקניקיה באמצע הלילה. ההומלסים שואלים אותי מי יאכיל אותם עכשיו, לא ייאמן ש־22 שנה מסתיימות כך".

שושי עושרי (צילום: איליה מלניקוב)
שושי עושרי (צילום: איליה מלניקוב)

כעת שושי ובניה מחפשים לוקיישן חדש באזור ומקווים להמשיך להאכיל את אוהדי המוסד הוותיק. מחר יתקיים אירוע פרידה שיחל בשעה 22:00 ויימשך עד השעות הקטנות של הלילה. כולם מוזמנים לעשות כבוד אחרון לנקניקייה המיתולוגית ולהרים כוסית לחיים.

← מד דוג, קינג ג'ורג' 4 תל אביב