CUPZ By BeanZ

מהפכת הטריות נכנסת הביתה

המהפכה מגיעה גם הביתה. צילום: רואי בוקובזה
המהפכה מגיעה גם הביתה. צילום: רואי בוקובזה

מותג הקפה הבינלאומי שהוכיח לנו שאפשר לשתות קפה איכותי יותר, מציע בחירה בין מהדורות קפה קבועות ומתחלפות שמגיעות היישר מחוואי קפה מסביב לעולם. עכשיו, אחרי ששדרג את חוויית בית הקפה, BeanZ עומד לבצע מהפכה נוספת. אצלנו בבית

4 בפברואר 2019

תוכן שיווקי

קפה הוא אמנם חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של תרבות המערב זה שנים רבות, אבל מצבו מעולם לא היה טוב יותר. ב־15 השנים האחרונות עולם הקפה עובר מהפכת איכות וטריות שמשנה את כל חוקי הצריכה. הדבר הכי קרוב למהפכה המדוברת שעולם הקפה עובר הוא המהפכה שעברו עולם היין ועולם השוקולד, כי בדומה לחובבי יין או שוקולד, לוגמי הקפה הקבועים כבר לא מסתפקים במידע בסיסי, הם רוצים לדעת על האספרסו שלהם הכל: החל מארץ המוצא ועד תהליכי הקלייה והייבוש. חלקם אפילו דורשים להכיר בשמו של החוואי שמגדל את הקפה. כמו כל תהליך קולינרי התפתחותי, גם בישראל עלה הצורך לחקור טעמים חדשים – והחיבור לעולם הקפה מתקדם מתמיד. המהפכה הזו היא למעשה עידן שלם שמכונה "הגל השלישי של הקפה", שהגיע לשיאו בתחילת המילניום הנוכחי.

עד הבית. צילום: יח"צ
עד הבית. צילום: יח"צ

את המהפכה בישראל מוביל מותג הקפה BeanZ, מיזם חדשני מבית שטראוס קפה, אחת מחברות הקפה הגדולות בעולם, ששם את תפיסת ה־Farmer to Cup בחזית ומציע לצרכני הקפה הישראלים בחירה בין מהדורות קפה קבועות או מתחלפות ופולים מחוות קטנות ומובחרות שנבחרו באופן אישי מרחבי העולם. מומחי הקפה של BeanZ שומרים על קשר ישיר עם החוואים ומסייעים בהשבחת תהליך גידול הפולים תוך הקפדה על איכות בלתי מתפשרת. פולי הקפה המובחרים עוברים תהליך קלייה מקומי ואיכותי באמצעות ציוד חדשני ובכמויות קטנות, מה שמבטיח טריות מרבית וקפה מאוזן ומושלם.

פולי הקפה המובחרים מגיעים ישירות עד הבית עם מכונה חדשנית ואלגנטית הטוחנת את פולי הקפה לפני שהיא מכינה אותו, דבר המבטיח טריות, טעם וחוויית קפה מקסימלית. זוהי בדיוק המשמעות של Farmer to Cup.

למידע נוסף היכנסו לאתר

אז איך תביאו את חוויית הקפה הטרי אליכם הביתה?

פולי קפה טריים במסלול חודשי תוכלו לבחור את החוות שמהן יגיעו פולי הקפה שלכם ואת הכמות החודשית שמתאימה לכם.

פולי קפה במסלול חודשי. צילום: שאטרסטוק
פולי קפה במסלול חודשי. צילום: שאטרסטוק

מכונת קפה ביתית שגם טוחנת

מחיר המסלול החודשי כולל את המכונה והשירות, לכם נשאר רק לבחור צבע.
יש לכם כבר מכונה? אין בעיה, ניתן כאמור לבחור במסלול של פולי קפה בלבד.

מכונה ביתית שגם טוחנת. צילום: שאטרסטוק
מכונה ביתית שגם טוחנת. צילום: שאטרסטוק

תשלום חודשי ללא התחייבות

התחרטתם? לא קרה כלום, תמיד תוכלו לשנות את המסלול או לבטל. אף אחד גם לא יתקשר אליכם ממחלקת שימור לקוחות – פשוט אין כזאת.

תשלום חודשי ללא התחייבות. צילום:שאטרסטוק
תשלום חודשי ללא התחייבות. צילום:שאטרסטוק