מה גלי בן שמעון יודעת?

גלי בן שמעון | צילום: טל עבודי
גלי בן שמעון | צילום: טל עבודי

תחומי העניין של בן שמעון - שהיא שפית, מתכונאית והרבה יותר - הם בלתי נדלים, ותוכלו לקבל הצצה אליהם בפינה שלה בתוכניתה של יעל גולדמן ברדיו 102FM

13 בפברואר 2024

שף גלי בן שמעון, מכנים אותה כולם. ואכן,  השפית והמתכונאית, היא להטוטנית  בישול ידועה שמתמרנת בקלילות בין אסאדו מושלם, כתף טלה בריבת בצלים ותאנים מקורמלות, סושי מתוק, עוגת רוגלך עננים ועוד ועוד,  משדרגת כל תבשיל או מאפה כיד דמיונה הפורה, ושמה הולך לפניה. אבל כשמכירים אותה מקרוב, ולא צריך בשביל זה הרבה זמן, מגלים אישה רבגונית עם כישרונות רבים, אותנטית, ורבלית ומצחיקה, חולמת ומגשימה. מדובר בטיפוס אמיתי,  אחת שלא דופקת חשבון, לא מנסה להתייפייף ולמצוא חן ואולי זו הסיבה שיש לה עשרות אלפי עוקבים ברשת שמחכים למוצא פיה. 

עכשיו היא מפתיעה בפינה שלה בתוכנית הלייף סטייל של הדוגמנית-שחקנית- מנחה, יעל גולדמן ברדיו 102FM ששמה, כמה לא מפתיע,  "אחת שיודעת"  גלי, 42, נשואה, אם לשלושה ילדים ועם שני כלבים, יודעת הרבה גם מניסיון חייה, אבל תחומי העניין שלה בלתי נדלים, בפינה ההורסת שלה היא מדברת על כל מה שמעניין. הבישולים עוד כאן, אבל היא מדברת בעיקר על יופי, על עיצוב ועל אופנה, על חופשות ובעצם על מה לא,  והיא עושה את זה בשפה קלילה, קולחת, ומעניינת. רדיו, היא אומרת זה נחמד וכיף, אבל זו תחנה בדרך. היא כבר מסתכלת על היעד הבא שהיא רוצה לכבוש: הטלוויזיה.  ולמי שמודאגים: הסירו כל דאגה, האוכל תמיד יהיה שם, אבל מעכשיו גם הרבה יותר ממנו. גלי בן שמעון. תזכרו היטב את השם.  

* הכתבה בשיתוף גלי בן שמעון.